torstai 30. kesäkuuta 2016

Smurffikädet ja ahmimista

Eilen mä luulin, että mulla menee hyvin. Sitten tuli ilta. Lähdettiin Marian ja Hipsterin kanssa kauppaan. Ostin sitten kaksi litraa jäätelöä ja vedin ne melkein kaikki. Itkin vaan huoneessani. Hoitaja vei loput jätskit pois, mutta joutui jättämään mut tyhmemmälle hoitajalle. Itkin vaan kunnes nukahdin. Olin ollut niin kauan ahmimatta. Harmittaa. Oon kyllä ylisyönyt, mutta en ahminut. En todellakaan suostunut punnitukseen tänään.

Mitä positiivista? Tänään laitoin sinisen colormaskin hetkeksi päähän. Nyt mun hiukset on täydelliset. Ja mun kädet on siniset. Siinä oli positiiviset asiat...

2 kommenttia:

  1. Tiiän ite kans nii hyvin pettymyksen tunteen ku syön itekki aina vitusti liikaa. Laitatko instaan kuvan sun hiuksistas? Oikeesti ku näin sun kuvat nii oon kateellinen,sun hiukset on nii ihanat ja sää kans Tsemppiä paljoo!

    VastaaPoista
  2. Voi sinua... Haluaisin kovasti auttaa, mutta minulla ei ole kokemuksia ahmimisesta. Muista vain syödä säännöllisesti, niin ruokahimoja ei tule niin helposti... Olet varmasti kuullut tuon vinkin miljoona kertaa.
    Muista, että yksi repsahtaminen ei tarkoita maailmanloppua! Pää pystyyn ja kohti uusia tuulia!
    Tsemppiä <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.