tiistai 21. kesäkuuta 2016

Mun jutut ei kiinnosta ketään...

Mä niin yritän olla sosiaalinen. Mä oikeesti yritän. Liityin myös yhteen "recovery"-whatsapp-ryhmään. Siellä on liikaa vieraita ihmisiä ja mua ahdistaa se. Mä yritin jutella vähän, mutta mä oon ihan pihalla niitten jutuista. Ketään ei kiinnostanut mun jutut ja mun kysymykset jäi ilman vastauksia. Sama muissakin whatsapp-ryhmissä. Mä vaan höpötän yksinäni ja jälkeenpäin häpeen. Oon myös kai ottanut tän Tuomitut mielet -jutun ehkä vähän liian vakavasti. Mä oon innostunut ja yritteliäs ja koko ajan ideoimassa lisää, mutta muut on vaan hiljaa. Kai munkin pitäis. Turpa kiinni Harmaa!

Mun piti tänään pyytää myös yhdeltä toiselta hoitajalta anteeksi mun hölmöilyjä, mutta se ehti lähtemään jo kotiinsa. Tuleekohan se huomenna?

Siirrytään sitten päivän positiivisiin asioihin. Oltiin yksikön kanssa pelaamassa lasersotaa. Se oli kivaa! Olin myös paras pelaaja. Olen vähän kai ylpeä siitä. Saanko mä olla ylpeä ittestäni?

Tein myös koodausapublogin, jos ketään kiinnostaa. Aion postailla sinne aina kun on tylsää. Osoite on http://koodauksenalkeet.blogspot.fi .

5 kommenttia:

  1. Tiedän tosi hyvin miltä tuntuu jäädä tollee ulkopuoliseksi.. se on kamalaa mutta tuskin sun vikas! Älä välitä siitä ♥
    Innokkuudessa ei oo mitään vikaa, siellä on varmaa niin monta ihmistä niin mielipiteet ei ihan heti kohtaa.
    Saat todellakin olla ylpeä itsestäsi ja sun kuuluukin olla ilman että kyseenalaistat asiaa!
    Paljon voimia ja tsemppiä! ♥

    VastaaPoista
  2. Todellaki saat olla ylpee itestäs, se on vaan hyvä juttu, koska jokaisen pitäis arvostaa itteensä. Mää ainaki haluisin jutella sun kans sen perusteella mitä susta tään blogin kautta tunnen. En ymmärrä miks muut ei oo nii innostuneita ja tiiän niin hyvin sen paskanfiiliksen mikä siitä tulee ku ite suunnittelee ja muita ei kiinnosta.Se on niiltä pois ku menettää noin ihanan tyypin. Oot minusta tosi ihana ja sää tuot mulle tsemppiä arkeen, jos mulla on "vaikeeta". Koita jaksaa <3

    VastaaPoista
  3. Minä ainakin olen aivan innoissani koko projektista ja varmasti muutkin on että älä sulje suutasi ja ideoi aivan vapaasti :) <3

    VastaaPoista
  4. Mulla on aivan sama, siis ketään ei vaan kiinnosta mun jutut. Ite oon innokas ja ideoita tulee yleensä paljon, kun sanon ne esim wapis jossain ryhmäs ketään ei kiinnosta, kaikki onvaan hiljaa... Mut sittenku joku muu sanoo jtn niin kaikki "herää eloon" ja yhtäkkiä kaikkia kiinnostaakin sen jutut:/

    VastaaPoista
  5. Kyllä sä saat olla ylpee itestäs ku onnistut jossain asiassa niin kuin halusit. muista aina se!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.