keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Miten reissu meni?

Kaikki kysyy tota. Meni ihan hyvin. Oli kivoja nähtävyyksiä ja joo shoppailin kaikki rahani. Syömiset meni hyvin. Kävin starbucksissa kaksi kertaa.
Mitä vittua mä valehtelen ittelleni, että kaikki meni hyvin?
Oikeasti, ahdisti ja stressasin kaikesta, halusin vaan kotiin eli yksikköön, ahdisti kun rahat loppu, vaatteissa näytin läskiltä, ahmin vaan ruokaa ja nähtävyyksiä kattellessa vaan satoi. Mä en voi sanoa, että ei mennyt hyvin, koska siitä reissusta maksettiin hirveesti. Mä en voi vaan sanoa, että oon onnellisenpi kotisuomessa ja täällä yksikössä. Täällä on rutiinit ja säännöt. Ja ennen kaikkea täällä ei oi mun perhettä ollenkaan.
Oon varmaan lihonnut sata kiloa reissun aikana. Eikä sekään estä mua ahmimasta. Täytyis vielä mennä kauppaan. Ehdinköhän vielä. Oon huono ja läski. Ahdistaa ja masentaa. A tulee huomenna. Pitää puhua...
Huomenna mulla on lääkärikäynti. En tiedä mitä siellä. Verikokeet on kai ok. Raportoin siitä varmaan huomenna. Nyt lähen kauppaan, jos annetaan lupaa.


2 kommenttia:

  1. Kyllä sä siitä reissusta pian toivut! Harmi kun nää mt-ongelmat vie niin paljon iloa kokemuksista.. voimia sulle! <3
    Äh, mullakin verikokeet taas huomenna..

    VastaaPoista
  2. Harmi ettei reissulla ollutkaan kivaa. Mutta mieti, ainakin sait nähdä vähän erilaisia maisemia ja yksi uusi kokemus takana, ja nyt yksikköön paluu tuntuu taas kivemmalta!

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.