perjantai 24. kesäkuuta 2016

Asiaa instagramista

Mä käänsin mun instan ympäri. Mä tajusin, etten mä tarvi turhia mukakavereita ja niitten tykkäyksiä. Maailmassa on muutakin kun seuraajaluvut ja tykkäykset. Poistin kaikki turhat ihmiset ja säästin vaan ne, joiden kuvat oikeesti kiinnostaa mua. Muutin tilini myös parantumistiliksi. Seurailen tyyppejä, jotka kans koittaa parantua. Mä en enään kuvillani hae tykkäyksiä vaan mä koitan pitää sitä vähän kuin toisena blogina.

En tiiä oliko tää kaikki viisasta. Enhän mä koita 100% varmuudella parantua. Mä oon vasta puolivaloilla mukana koko parantumisjupakassa. Täytyy A:n kanssa puhua. Jos mä sille voisin luvata parantua sataprosenttisesti. Sille jos jollekkin mä voin luvata.

Mulla on niin ristitiitaset tunteet. Haluan laihtua, että mahtuisin taas farkkuihini, mutta haluan myös syödä terveellisesti. Mä haluan edes osan niistä yhdeksästä lisäkilosta pois. Ravitsemusterapeutti kielsi laihduttamisen. Entä jos mä teen sen tällä kertaa terveellisesti?

Ps. Seurailkaa instassa @recovering_saara

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi.