lauantai 18. kesäkuuta 2016

Mä inhoon olla kotona

Koko ajan ahdistaa. Mulla ei oo ees tarvittavia. Mä inhoon tätä. Miksen vaan olisi voinut jo mennä yksikköön? "Vasta maanantaina voit...". Vittusaatana en kestä.

Purin paskaa oloa myös Tuomittujen mielien wa-ryhmässä ja varmaan suututin kaikki. Sorry guys... Mä en vaan voi tälle mitään.

Ahminkin taas tänään pitkän tauon jälkeen. Heti kun olin hetken yksin kotona niin vedin ruokaa kaksin käsin. Ahdistaa sekin. Ei mun tarvi enää lihota. Oon normaalipainossa ja reilusti.

Kattelin äsken viiltelykuvia. Tiiän, ei pitäis. Niin paljon tekis mieli viiltää. Ei oo vaan mitään millä viiltää. Haluun vaan heti yksikköön ja turvaan. Mulla on paha olla täällä.

Se sattui kun olin yksikön DKT-ryhmässä enkä voinut jäädä sinne, vaikka pyydettiin. Halasin kahta hoitajaa (mä tykkään halailla). Oli ollut ikävä. A:ta en vielä nähnyt. Näen sen heti maanantaina. Tarvii halata sitäkin. On ikävä. Viimeks juteltiin kun se soitti mulle osastolle sen jälkeen kun mä olin lähettänyt sille anteekspyyntöviestin. Helvetti kun on ikävä.

Meen nyt kohta nukkuu et unohdan hetkeks kaiken...

1 kommentti:

  1. hei! mä oon luonut whatsappiin ryhmän mielenterveyskuntoutujille. haluisitko sinne? Olis muutenkin kiva tutustua suhun. Laita viestiä 0458831077 !!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.