keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Kyyneleitä virtaa vasta alakerrassa

Jouduin tänään hyvästelemään ex-opiskelijaomahoitajani eli Enkelin. Itkin koko hiljaisen tunnin ja vähän päälle. Kaksi muutakin hoitajaa kävi jututtamassa ja mä vaan porasin. Sattuu vieläkin, mutta meillä on lupaukset, jotka me pidetään toisillemme hautaan asti ♡. Mä koitan muistella hyviä hetkiä, mutta tällä hetkellä se on vaikeeta.

Sitten muihin asioihin. Paino oli noussut yli 2kg... Oon nyt sit virallisesti lihonnut yli 9kg alimmasta painosta. Hävettää. Ei haluais parantua vaan laihduttaa, mutta mä en osaa enää. En tiiä mitä teen tän kanssa. Motivaatio on kaiken suhteen tällä hetkellä pohjamudissa. Kaikki niin lupailee, että sille painolle aletaan tekemään jotain, mutta ne on vaan turhia lupauksia hoitohenkilökunnalta.  Odotan yksikköön pääsyyn asti ja sen jälkeen jos mitään ei painolle tehdä, niin alan taas laihduttamaan ominpäin. Siitä tulee mulle huonompi olo vaan joten mä toivon että edes joku pitäis lupauksensa.

Sitten päivän positiiviset asiat. Maailmanparantajat-ryhmä muuttui "Tuomitut mielet"-ryhmäksi. Idea on sama, mutta nimi eri. Blogi löytyy osoitteesta http://tuomitutmielet.blogspot.fi . Instagram on myös, mutta se on niin alkutekijöissä, että kerron sen nimen myöhemmin. Toki tietenkin jos joku on salapoliisi ja löytää sen niin saa seurata.

Tosiaan blogiin tulee tietoa, kokemuksia, kampanjoita, projekteja, tsemppiä, vertaistukea jne. Joten käykää seuraamassa! Vaikka blogissa on tällä hetkellä vain yksi viesti niin lisää on tulossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.