lauantai 4. kesäkuuta 2016

Osastolle?

Mä viiltelin torstaina aika pahasti. Olis varmaan pitänyt tikata, mutta ei lähdetty sairaalaan. Tikkausaika oli mennyt umpeen. Perjantaina illalla mä avasin sen haavan uudestaan ja syvensin sitä. Sitten oli pakko lähteä hoitajan kanssa taksilla sairaalaan näyttämään sitä. Päivystyksen lääkäri meinas laittaa mut osastolle. Mä itkin ja anelin ja päädyttiin lopputulokseen, että mulle annettiin vahvoja ahdistuslääkkeitä ja sain palata yksikköön. Nyt en sais tehdä enää mitään tyhmää. Muuten on osasto satavarmasti.

Mun vointi on ollut matkan jälkeen tosi huono. Hoitaja sanoi, että se on melko normaaliakin. Mua kaduttaa mun hölmöilyt. Luulen, että A on pettynyt. Pelottaa sen reaktio.

Mun on pitänyt tavata mun ex-omahoitajia osastolta jo kauan, mutta A sanoi,että mun voinnin pitäis tasaantua ennen kuin tapaaminen järjestetään. Siihen voi mennä pitkä aika. Mulla on kova ikävä.

Masentaa... Haluun kuolla...

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi.