lauantai 2. heinäkuuta 2016

Läskiiiiiiiii!

Söin tänään kolme jäätelöä ja hampurilaisen ranskalaisilla sekä paljon muuta. Paino nousee ja ahdistaa. Yövuorossa ärsyttävä hoitaja. Haluun viillellä.

A ei jutellut mulle tänään vaikka sanoi niin. Ei sitä kiinnosta. Se vaan heittää läppää ja pelleilee. Mulla on paha olla ja kukaan ei nää sitä. Mä esitän jotain ihan muuta. Syön kuin pieni sika ja näyttelen ettei se satu. Oikeesti sattuu.

Oon lihonnut noin 4kg per kuukausi noin kahden kuukauden aikana. Yhteensä ainakin 9kg. Näiden mättöjen jälkeen en ihmettelekkään vaikka olisi enemmänkin. Oon kohta ylipainonen tätämenoa. Vittu.

Pitikin vielä mainita, että luen kyllä teidän kaikkien kommentit ajatuksella, mutta en jaksa vastata aina niihin. Anteeksi. Oon huono tässäkin.

Tynkäpostaus taas. Ei vaan jaksa...

7 kommenttia:

  1. kuinka pitkä oot ja paljon painat?

    VastaaPoista
  2. Et oo lähellekkään ylipainoinen! Tärkeä olet! ♥

    VastaaPoista
  3. Et ole ylipainonen viel pitkään aikaan ♡ Käsketään A:n puhuvan enemmän sulle. Häneen voi välill ol ehk hankala saad kontaktii :/ Oon huomannu, että sulla on ollu aika huono olla. En osaa oikein tuoda sitä ilmi, koska ite oon yleens aika paskas voinniss xc Jos sun on hankala "hallita" syömistä niin kokeillaan onks siihe jotai keinoja ._. C: Oot muodostunut tärkeäksi ystäväksi,kun olen oppinut tuntemaan sinua vähitellen :P

    Yritä pysyä vahvana, vaikka se on hankalaa niin yritys kannattaa ♡ Ei annetta maailmaan nujertaa enää enempää ketään ♡ Yritän olla tukenasi, kuten muiden ystävieni kanssa :D

    Aurora

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.