torstai 22. joulukuuta 2016

Viides kerta osastolla

Eilinen palaveri ei mennyt ollenkaan hyvin. Ne vei multa yksikön. Mä vähän niinkuin tiesin sen ja osasin varautua, mutta sitten ne sano ettei avohoito oo se juttu. Siihen en ollut osannut varautua. Ne laitto mut osastolle, vaikka sanoin, että tapan itteni, jos ne mut sinne laittaa kärsimään. Mä en edes oo itsetuhonen, niinkun ne väittää. Mä oon itsetuhoinen vaan osastolla. Ne ei ymmärtänyt, eikä kuunnellut mua. Täällä on ihan perseestä. Mä haluun pois.

Oon ollut ihan nätisti nyt vielä täällä, koska koitan päästä jouluks pois. Huomenna tehdään päätös mun hoidosta. Siihen palaveriin tulee kyllä mua vihaava lääkäri. Se ei varmana päästä mua pois. Hajoan, jos joudun jäämään tänne. En mä kuulu osastolle.

Hopeasydän oli mun palaverissa ja se oli ainoa joka tuki mua. Se halas mua lujaa kun koitin ottaa hatkat nupolta. Mä sain itkeä ja se ei irrottanut musta ennen kuin poliisit/ambulanssi tuli. Mä näin sen viimiseks kun hissin ovet meni kiinni. Mä huusin:"Älä jätä mua näille!". Mä pyysin siltä myös anteeksi jo etukäteen jos käykin niin, että ne jättää mut tänne ja tapan itteni.

Hopeasydän on mun ainoa syy miks mä taistelen vielä nyt kun yksikkö vietiin. Mä tosiaan olin yksikköjonossa ekana, mutta ne vei sen mahdollisuuden multa. Mä voin ehkä päästä yksikköön vielä joskus, mutta en tiiä koska. Luultavasti liian pitkän ajan päästä. Harmittaa kun en varmaan näe A:ta tyyliin koskaan enää. Onneks mulla on silti Hopeasydän.

Nyt pitäkää kaikki peukkuja mulle, että pääsisin huomenna pois tästä kidutusluolasta. Mä taistelen vielä, mutta mä en jaksa enää kauaa.

4 kommenttia:

  1. Voimia ihana! Mä toivon, että jaksaisit taistella vielä, vaikka se on välillä niin pirun raskasta.

    VastaaPoista
  2. Jaksuja! ♥ Minä myös toivon, että jaksaisit vielä taistella, vaikka se on vaikeaa.

    VastaaPoista
  3. Olet niin ihana😘 Sun avulla olen pystynyt auttaa mun paria kaveria, kiitos |3

    VastaaPoista
  4. Miten sun joulu meni?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.