perjantai 27. toukokuuta 2016

Tuleva hiljaisuus

En ole kirjotellut kunnolla hetkeen. Jaksaminen on ollut mitä sattuu. Isomummukin kuoli, mikä ei auttanut asiaa ollenkaan.

Mitä on tapahtunut? Oon ahminut ja lihonnut kauheasti. Ahmin vielä senkin jälkeen kun sain tietää lihonneeni sen 3kg. En tiedä miten pystyin. Olen kauhean läski!

Muuten oon vaan ollut väsynyt. Nukkunut päikkäreitä ja kattonut netflixiä. Nyt oon kotona, kattonut lisää netflixiä.

Ahdistaa olla kotona. En tykkää tästä ollenkaan. Haluun takasin yksikköön. Tekee mieli viillellä...

Viiltelin yksikössä tossa vähän aikaa sitten. Lääkäri uhkaili suljetulla, mutta sain vielä jäädä. Pitäisi heittää terät ja sheiveri pois ja ostaa sellainen sheiveri jota en saa helposti rikki. Pulmana on, että jos en viiltele niin ahmin. Ahmimiseen ainoa välttämiskeino on, että vedän 1,5l zerokolaa tyhjään mahaan. Sen jälkeen en pysty syömään kun olen niin täynnä. Harmi vaan mulla ei oo tarpeeksi zeroa jokapäiväseen tankkaamiseen...

Asiasta kukkaruukkuun... Lähden sunnuntaina ulkomaille ja tulen tiistain-keskiviikon välisenä yönä takaisin Suomeen. En tiedä nettitilanteesta joten kirjoittaminen saattaa jäädä pienelle tauolle. Matkan jälkeen koitan postailla mahdollisimman pian. Mistä te edes haluaisitte, että mä kirjotan? Saa kommentoida vapaasti.

6 kommenttia:

Kiitos kommentistasi.