tiistai 21. maaliskuuta 2017

Palaveri kusi

Mä niin tiesin, että se menee huonosti. Mä pelkäsin ihan syystä. Mä vihaan mun sossua. Kielsi kaiken mitä toivoin. Tai no, melkein. Puhelimen saan pitää 24/7. Muuta hyvää ei sitten tullutkaan.

En saa olla vegaani.
En saa alottaa itsenäistymisohjelmaa niin kuin halusin.
En saa lopettaa toiminnallisen avohoidon ryhmiä heti.

Sitten ne valitti mun huonosta voinnista ja oireilusta. Mikään ei mennyt niinkuin halusin. Pelkkää paskaa tarjotaan.

Myrsky jutteli äsken mun kanssa. Se näkee vaan hyvät puolet. Olisin halunnut sanoa sille, että kyllä, harkitsen vakavasti itsemurhaa, mutta joutuisin osastolle, jos sanoisin niin. Sinne en halua. Se vasta onkin kidutusta.

Mä päätin, etten syö ennen kuin saan olla vegaani. Protestoin paastolla.

Myrsky meni juttelemaan vielä johtajan kanssa. Saa nähdä mitä ne keksii mulle. Paskaa kuitenkin. Mitään hyvää ei ikinä tapahdu.

Näköjään ne soittaa ambulanssin, joka vie päivystykseen ja sieltä varmaan osastolle. Vittujee. Kaikki kusee.

3 kommenttia:

  1. Protestoit paastolla...? Ja ikää oli? Et näytä ymmärtävän, että muut haluaa auttaa sua. Ei ne sun kiusaks kiellä sua olemasta vegaani yms. " paskaa" (niinkuin itse sanoit)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää niinku en edes jaksa selittää... Mulla on eri näkökulma asioihin

      Poista
  2. Yritä jaksaa, vaikka on vaikeaa ♥ Ne ajattelee vaan sun parasta. Tiedän, että ajattelet eri tavalla.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.