keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Ei ne potki mua ulos

Mä juttelin sekä Myrskylle että laitoksen johtajalle maanantaina. Molemmat sano, ettei mua voida laittaa kotiin syömisten takia. Oon helpottunut. Pelkäsin sitä. Myrsky olis halunnut, että syön neljä kertaa päivässä, mutta mä en suostunut. En mä enää pysty! Meillä oli kyllä Myrskyn kanssa hyvä keskustelu. Me jatketaan sitä varmaan tänään.

Mua mietityttää mitä sossu ja Nupo sanoo mun syömisistä ja mitä ne tekee. Ens viikon tiistaina on Nupokäynti Myrskyn kanssa sekä sossupalaveri. Ihan hirveesti yhdelle päivälle. Toivottavasti selviin siitä. Sillon olis myös sirkustreenit, mutta sovittiin jo Pipsan kanssa, että jätetään väliin. Parempi niin.

Pipsa oli mulla yötä viimeyön, koska treenit oli niin myöhään, että se oli Pipsan kannalta parempi järjestely. Meillä oli kivaa ja tehtiin myös itte ruokaa (vähäkalorista). Menkää myös lukee Pipsan blogia tästä.

Tänään mulla on ohjelmassa vaan siivous. Tai noh, on isosiivous eli täytyy tehdä kaikki mahdollinen mitä keksii siivota ja siinä kestää. Koitan jostain kaivaa energiaa siihen. Piti siivota jo eilen, mutta en saanut aikaan...

Syömiset on aika samallalailla kuin ennenkin. Syön sen 2-3 kertaa päivässä hiukan. Paino ei oo kyllä laskenut viime päivinä, vaikka sen kaiken järjen mukaan pitäis. Enkai mä oo säästöliekillä? Haluan vaan niihin vuoden takasiin lukemiin takasin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.