perjantai 24. maaliskuuta 2017

"Tähän joku kiva otsikko"

Ruokailut kusee nyt toiseen suuntaan. Mua ei enää kunnolla vahdita, koska kenelläkään ei oo aikaa, eli mättöilen joka aterialla. Mä en saa syödä enää edes yksin ohjaajan kanssa, vaan joudun syömään muitten nuorten kanssa vaikka halusin toisin. Siinäkin sama ajanpuute. Paino ei oo tykännyt ja oon lihonnut vähän. Ruokailut seurassa on helvetin ahdistavia. En nauti, mutta ei mulle anneta vaihtoehtoja. Haluaisin vaikka mielummin kokata yksin itselleni, mutta en saa, koska sossu ja Myrsky kieltää. Ottaa päähän.

En oo vielä ehtinyt jutella Myrskyn kanssa, koska silläkin on yllätys yllätys kiire. Tänään meidän pitäs ehtii juttelemaan. Asioita Myrskylle:
-Mitä helvettiä tehdään mun ahdistavien ruokailujen kanssa?
-Mitä me tehdään noin muutenkin mun kanssa?
-Mitä palaverissa sovittiin sen jälkeen kun lähdin itkien pois?

Nytkin ottaa päähän, koska yksi ohjaaja valitti mulle mun erikoisruokavaliosta ja kun en syö tiettyjä ruokia (ravitsemusterapeutin kanssa kylläkin sovittu asia). Valitti myös kuinka en keksi itselleni ruokia tai en auta ruuanlaitossa. Siis mää en edes tiennyt, että mun pitäs kehitellä aina ittelleni korvaava ruoka tai auttaa ruuanlaitossa. Ei noi oo ennen puhunut mitään. Sanoin, etten oo kuullutkaan tämmösestä vaatimuksesta ja siitäkin se valitti. Sitten se sai mulle paskan omantunnon, koska se sanoi, että muhun käytetään enemmän resursseja kuin muihin. Anteeksi saatana, että oon vaivaksi. Voin mä ne ruuat tehä yksin, jos saisin, muttakun siinä sossu ja Myrsky laittaa vastaan. Tai voin mä muuttaa kadulle asumaan, etten oo vaivaksi. Tai voin mä myös kuolla. Onko sitten hyvä? Perkele... Tappelin sen kanssa hyvän tovin. Ja itkin. Kaikki aina valittaa mulle. En tee mitään oikein. Tulee oikeen lapsuustraumat mieleen, kun joku valittaa.

Olipas taas positiivinen postaus. Ainiin, tein myös snäpin. (@harmaamaailma) saa seurata tai laittaa snäppiä. Se löytyy nykyään myös Somet-sivulla.

2 kommenttia:

  1. moi! Mä en oo lukenu sun blogii sillon kun kirjottelit ekaa kertaa. mua kiinnostaa minkä ikänen oot ja onko viel montaki vuotta siihen et saat muuttaa omilles?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.