torstai 12. toukokuuta 2016

Saanko olla onnellinen?

Äsken hoitaja tuli tuomaan mulle iltalääkkeet ja samalla kehui kuinka hyväntuulinen olen ollut viime päivät. Kehui myös sitä, etten ole ahminut viikkoon. Heti mieleni sanoo "et sä oikeesti ole onnellinen", "et sä saa olla muuta kuin masentunut"... Ehkä mä saankin olla välillä hyvällä tuulella. Tuntuu silti vähän "kielletyltä" olla onnellinen. Onko tää oikeeta onnellisuutta? Mä en tiedä...

Mitä muuten päivään on kuulunut? Heräsin aikaisin ja menin musaryhmään. Lounaan jälkeen kävin taas lenkillä ja nyt illalla vielä ex-yksikköläisen kanssa futistreeneissä! Oli ensimmäiset treenit kahteen vuoteen. Olin hieman hukassa. (Olen siis pelannut ennen seitsemän vuotta kunnes lopetin).

Syömiset mennyt omasta mielestä hyvin. Kalorit kohtuudessa. En tiedä viitsinkö kertoa tarkkaa määrää. Tiedän, että Maria ja Hipster lukevat tätä blogia. En halua, että he huolestuvat ja kertovat hoitajille tästä blogista ja näistä teksteistä. Haluan pitää blogini "hoitajavapaana" alueena.

Huomenna on lähtö kotilomille. Ahdistaa hieman. Kotona on aina vaikeeta. Jaksanko mä koko viikonlopun? A tulee vielä huomenna aamulla zemppaamaan mua lomien takia. Nyt päällimmäisenä ajatuksena on vaan kauhistus.

En tiedä jaksanko kirjoitella kotona, mutta viimeistään alkuviikosta laitan kuulumisia tänne.

8 kommenttia:

  1. Tietenki saat olla onnellinen jos siltä tuntuu <3

    VastaaPoista
  2. Kiva ku kirjotat näin usein ja sulla todellakin on oikeus olla ilonen ja onnellinen. Hyvä että oot pystyny vähentään syömisiä ja ajattele kuin nopeeta sait lopulta kerättyä itses, se osottaa sun vahvuutta :)

    VastaaPoista
  3. Todellaki saat olla onnellinen, jos susta siltä tuntuu! ♥

    VastaaPoista
  4. mullaki välillä tulee syyllinen olo sillon harvoin kun pystyn olemaan ees vähän onnellinen... mut aattelen silti että mulla on siihen täys oikeus. Ja niin on sullakin<3

    VastaaPoista
  5. Mä ainakin lupaan, etten kerro hoitajille blogistasi. Haluan itsekin pitää blogini tosiaan "hoitajavapaana" alueena. ^^ Paljon tsemppiä! ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.