maanantai 16. toukokuuta 2016

Kuulumisia

Kotiviikonloppu meni ihan ok. Ei ahdistanut hirveästi. Syödä mun piti kyllä paljon, mutta ainakin lauantaina olin pyörälenkillä. Sunnuntaina satoi niin makasin vaan sängyssä (senkin läski!).

Tänään kävin jo 9,3km kävely/juoksulenkillä. Poltin sportstrackerin mukaan 460 kaloria. Onkohan siihen uskomista. Aamupalan jouduin syömään tänään, joten skippasin välipalan ja skippaan iltapalankin, jos en liiku enää tänään yhtään.

PUNNITUS! Se vaan on mulla mielessä. Vielä tämä ja huominen niin mulla on punnitus. Sitten vihdoinkin tiedän olenko laihtunut, onko mun työ tuottanut tulosta... Tavotteena on laihtua 1,2kg viime viikosta. Kerron sitten heti tänne, että onnistunko.

Sovittiin Salaisen kanssa, että keskiviikkona alotetaan jonkinlainen laihdutushaaste kun silloin molemmat tiedämme lähtöpainomme. Ehdotelkaa vaikka kommentteihin hyviä haasteita. Me käydään niiden kimppuun heti keskiviikkona. Eikä sitä ennenkään lusmuilla!

Zerokola odottaa työpöydällä, nam!

4 kommenttia:

  1. Ite kokeilin joskus olla istumatta/makaamatta koko päivän. Olin jatkuvasti liikkeessä ja seuraavan kerran kun istuin, se oli minun sängyn reuna jolloin olin menossa nukkuu. Seuraavana aamuna oli niin hyvä olo, koska tunsin sen, että olin liikkunut. Tietysti sitä täytyy sitten urheilla sinä päivänä, mutta juurikin se haaste olisi se, ettei istu. :)

    Ja hyvä, ettei sua oo hirveästi ahdistanu. Zemppiä !:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.