tiistai 10. toukokuuta 2016

Juokse läski lujempaa!

Mun motivaatio laihdutuksen suhteen on huipussaan. Kumpa tää jatkuis kans tälläsenä. Haluan laihduttaa kaikki ahmimisista kerääntyneet läskit pois. Eli noin 7kg... Miten pystyinkään saamaan itseni tähän kuntoon?

Kävin tänään 7-8km lenkillä. En ole varma matkasta, koska en käyttänyt gps:ää. Olin hirveän huonokuntoinen. Asiaan saattoi vaikuttaa myös se, etten ollut syönyt kuin 600kcal ennen lenkkiä. Nyt kalorit pyörii siinä tonnin paikkeilla. Ei mulla ole nälkä eli vois syödä vielä vähemmän. Se on vaan vaikeeta täällä yksikössä. Pelkään, että jos skippailen liikaa ruokailuja, mut laitetaan takaisin osastolle. Aamupalan jätän silti aina välistä, koska nukun pitkään. Tänään aion jättää myös iltapalan välistä vedoten huomiseen punnitukseen. Tosiaan mulla on punnitus huomenna tai niin A sanoi sunnuntaina. Pelottaa vähän. Reisistä jos katson niin olen ehkä laihtunut, mutta silti pelkään painon nousseen. Olen silti ollut ahmimatta vasta niin vähän aikaa, ettei se välttämättä vielä tehoa.

Hirveän syömispainoitteista tämä teksti. Entä mitä mun mielialalle kuuluu? Oon ollut tosi masentunut ja ahdistunut viime päivät. Ahmiminen auttoi masennukseen ja nyt kun olen lopettanut sen (ainakin toistaiseksi) masennus on nostanut päätään. Itsetuhoiset ajatukset on lisääntynyt ja kaikki tuntuu tosi raskaalta. Haluaisin vain nukkua. A tulee huomenna iltaan. Täytyy jutella sille.

Mitä yleisesti mulle kuuluu? Eilen olin Marian ja Hipsterin kanssa puistossa ottamassa aurinkoa. Ollaan muutenkin tehty juttuja yhdessä. Kiitos heille, että ovat ottaneet mut sisälle porukkaan <3. Tänään en ole tehnyt mitään ihmeempää lenkin lisäksi kuin hakenut piilarinestettä ja zerokolaa kaupasta. Huomenna olisi tarkoitus käydä aikuislukion rehtorin juttusilla keskustelemassa mun syksyisestä suunnitelmasta.

Eikä taida muuta ihmeempää olla huomenna näkyvissä, paitsi punnitus... Se on mulla koko ajan mielessä. Ja ruoka noin yleensäkkin. Tää on välillä vähän raskasta. Kyllä kai mä selviin. Mulla on ulkomaanmatka tulossa tämän kuun lopussa niin lupasin itselleni jaksavani ainakin siihen asti.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi.