keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Tumblrista

Oon ollut tumblrlissa (sanahirviö...) koko päivän. Aloitin 30 days of thinspo challengen. Tsekatkaa se tumblrlista.

Ensimmäisen päivän haasteena oli laittaa mitat. En niitä tänne vielä kehtaa laittaa, mutta näette ne tumblrlistani. Olen laihtunut nyt jo hiukan. Tosiaan oon ollut kuusi päivää nyt ahmimatta ja tosi vähillä kaloreilla. Nälkä on, mutta juon zerokolaa...

Kävin myös saman lenkin tänään kuin eilen. Jalat oli kipeenä eilisestä. Katotaan menenkö huomennakin lenkille. Riippuu säästä.

Viikonloppuna on sulkuviikonloppu, joten menen kotiin. Kotona on pakko syödä hiukan enemmän, mutta koitan liikkua. Asetin itselleni tavoitteen laihtua viikossa 1,2kg. Se vaatii töitä, mutta mä oon valmis tähän. Oon kyllästynyt ahmimiseen.

Muhun saa ottaa yhteyttä. Kiitos tsempistä myös sinulle, joka otit muhun kikissä yhteyttä. Sain susta paljon motivaatiota! ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.