tiistai 15. maaliskuuta 2016

Tervetuloa kuntoutumisyksikköön!

Eli tänään siirryin kotoa kuntoutumisyksikköön. Aamulla oli sisäänkirjaus, jonka jälkeen laitoin huoneeni kuntoon. Sen verran sain tietää, että kolmen kuukauden jälkeinen jatkomahdollisuus on todennäköisempi kuin ennen oli. Se on hyvä asia. En tule "valmiiksi" kolmessa kuukaudessa, vaikka kuinka motivoitunut olisin.

En ole vielä päättänyt mitä mieltä olen tästä paikasta. On outoa olla nyt täällä. Uudet tilanteet ovat minulle hankalia. Äsken kävin ulkona kävelemässä. Oli hyvä päästä täältä ja tyhjentää pää, vaikka se olikin vaikeaa keskustan melussa. Olen tottunut hiljaisempaan ympäristöön. Nuoret täällä on ihan kivoja ja hoitajatkin vaikuttaa ihan siedettäviltä.

Masennus on nostanut päätään hiukan. Pelottaa mihin se tulee johtamaan, mutta mä koitan pärjätä.

Edellisissä postauksissa toivottiin lemppari/inhokkiruokalistaa, joten tässä mun top 3 suosikit ja inhokit.

Suosikit
1.ranskikset
2.zerokola
3.kananugetit

Inhokit
1.sipuli
2.punajuuri
3.anjovis

Ei kovin terveelliset suosikit mulla :D. Ei ole tullut syötyä kyllä ranskiksia ja kananugetteja ikuisuuteen. Zerokolaa olen vetänyt sitten senkin edestä.

Kommentteihin saa laittaa postausideoita. Toteuttelen niitä sitten omaan tahtiin.

1 kommentti:

  1. Oi sullakin on ihana blogi ja sun matkaa on kiinnostavaa seurata. Tsemppiä hirveesti! <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.