perjantai 4. maaliskuuta 2016

Painoasiaa ja tulevasta

Aamulla paino oli noussut maanantain painosta melkein kaks kiloa! Sitä tää tankkaaminen teettää. Nyt kotona ei onneks tarvi lihottaa ja laihduttaminen käy helpommin, kunhan en kokkais mitään. Mulla on paha tapa nuolla kokkausvälineistä jämät, jos ketään ei oo kattomassa. Tänäänkin tein tuulihattuja ja söin sitä taikinaa minkä kerkesin. Hyi minä! Ei saa! Muuten on ollut ihan ok päivä. Kävin leffassa ja puuhailin muutenkin kaikkea kivaa.
11 yötä kuntoutumisyksikköön muuttoon. Se paikka on siellä vaan 3kk:n paikka ja voi olla, että sen jälkeen joudun kokonaan kotiin. Mä en haluais olla kokoajan kotona, koska mua ahdistaa ja pelottaa ja vointi huononee. Liittyy traumoihin. Pelkään, että vaikka kolme kuukautta kuntoutumisyksikössä menisikin hyvin niin, jos kotiin joudun niin vointi huononee kunnes olen taas suljetulla osastolla. Vaihtoehtona on oma kämppä, mutta sossusta tuskin tukia saan ja lääkärikään ei tykkää siitä ajatuksesta. Sijaisperhettäkin on mietitty, mutta ne paikat on kiven alla. Katsoo nyt miten mun käy...

14 kommenttia:

  1. Miten olis lastensuojeluyksikkö? Mä tiiän et niistä on paljon puheita sosiaalisessa mediassa, et kuinka kauheita paikkoja ne on, mut voin kokemuksella sanoa, ettei ne kaikki oo hirveitä paikkoja, päinvastoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lastensuojeluyksiköt on mun mielestä liian samanlaisia kuin osasto. En mielellään halua sinne. :/

      Poista
  2. Kaikkea tsemiä sulle kuntoutumiseen! Toivottavasti sulla on ystäviä jotka on sun tukena!! Kannattaa ehdottomasti puhua lääkäreille, että kotona oleminen ahdistaa ja saa sun voinnin huonoksi, ja että haluat oikeasti parantua, uskon että joku lääkäreistä ymmärtää ja on valmis auttamaan. Tiedostan ettei se ole niin helppoa, ja vie paljon voimia, mutta koita tsemppaa ja etsiä aktiivisesti lääkäriä joka ymmärtäis!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuden lääkärin löytäminen ei oo kovin helppoa ja oon koittanu kertoa nykyselle, mutta meillä menee sukset pahasti ristiin. Kiitos tsempistä! :)

      Poista
    2. Joo uskon ettei oo helppoa! Ikävä kuulla, mutta tosiaan kaikkea hyvää ja voimia!

      Poista
  3. Hei, toivottavasti löydät jonkun hyvän paikan kuntoutumisyksikön jälkeen! Ja tsemppiä muutenkin sulle! :)

    VastaaPoista
  4. Tää on justiin sellainen blogi jota tosiaan olen etsinyt! Rehellistä tekstii omista ongelmistaan. En toki nauti siitä, että joku voi huonosti, mut kiinnostava seurata miten muut ongelmiensa kanssa pärjää.

    Tsemppii siulle ja kaikkea hyvää elämään<3 jään seuraamaan matkaasi :)

    VastaaPoista
  5. Tsemppiä tulevaan ja kaikkea hyvää sinulle <3 Sun blogissa on jotenki tosi selkee teksti niin sillon ei mee ihan sekasin, että mitä mä just luin

    VastaaPoista
  6. Tsempit, toivottavasti ratkeaa se sulle paras mahdollinen vaihtoehto. Yritä vain sanoa että haluat parantua ja koti ei ole se paikka. Jollekin siellä kuntoutumisessa, luulisi että nekin saisi vietyä sitä eteenpäin. Mutta tosiaan tsemppiä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.