torstai 17. maaliskuuta 2016

Ei näin

Leivottiin täällä kuntoutumisyksikössä yhden toisen nuoren kanssa tuulihattuja. Mä söin yhden välipalaksi. Morkkis tuli samantien. Teki mieli oksentaa, mutta sain sen just ja just pidettyy sisällä. Mä luulin, että mä olisin ottanut opikseni tästä, mutta sitten tuli päivällinen. Mä otin ihan liikaa kanaa ja riisiä. Ähky oli samantien. Se mun oli pakko oksentaa. Anteeksi... Mä inhoon oksentamista. Nyt sattuu kurkkuun ja ällöttää. Mäkin oon niin ällöttävä. Läskikasa. En oo tänään liikkunut ollenkaan. Olen laiska ja lihava. Huomenna sitten paremmin. Kai...

1 kommentti:

  1. Eiks teitä vartioida osastolla? Mitä ihmettä? meillä ei vessoissa ollut ovia (jokaisella oma wc omassa huoneessa joten ns. ulkoovi oli kuitenkin) ja huoneen oveet piti pitää auki 2 tuntii syömisen jälkeen.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.