lauantai 12. maaliskuuta 2016

Kaupungilla

Tänään olin laihdutuskaverini kanssa kaupungilla ja urheilutalolla. Ostin yhden ihanan paidan, jonka aion ottaa myös kuntoutumisyksikköön. Oli ihana nähdä kaveriani. Juteltiin kaikista asioista. En malta odottaa, että näemme taas.

Kävimme myös uimahallilla punnitsemassa itsemme salaa. Huijasimme itsemme sisään ja kävimme nopeasti vaa'alla. Painoin ihan liikaa. Minulla oli vaatteet ja kengät päällä, joten se vaikutti lukemaan. Olin myös syönyt jo kolme ruokaa aamulla. Skippasin päivällisen kaupungilla. Sanon vain, että kävimme subwayssa. Oikeasti ostimme zerokolaa kaupasta.

Haluaisin jo oman vaakani takaisin. Onneksi tiistaina pääsen kysymään asiasta lääkäriltä ja siihen ei ole enää pitkä aika. Haluaisin kunnon aamupainolukemat enkä haluaisi enää veikkailla ruuan ja vaatteitten painoja. Ahdistaa kun en tiedä oikeeta painoa.

Muuten tämä päivä on mennyt ihan hyvin. En ole viillellyt ja vanhat haavat ovat hyvin parantumassa. Huomenna olisi tarkoitus käydä pienellä lenkillä. Toivottavasti huominenkin menisi yhtä hyvin kuin tämä päivä.

3 kommenttia:

  1. Niiiin paljon tsemppiä kuntoutumisyksikköön! Toivon sulle parasta :-) Hienoa muuten tuo viiltelemättömyys, tsemppiä vielä ♥

    VastaaPoista
  2. Minä en ees omista vaakaa, joten ei hajuakaan mitä painan. Peilistä näkee onko sopiva. En osaa kuvitella tuollaista riippuvuutta vaakaan, mutta toki minulla ei ole syömishäiriötä. En osaa muuta sanoa kuin tsemppiä. - Amy

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.