tiistai 1. maaliskuuta 2016

Ruokaa...

Mun on pakko lihottaa itteäni hirveesti, että mä pääsisin joskus sinne kuntoutumisyksikköön. Mä oon syöny tänäänkin jo jotain 3000 kaloria. Oon ihan ähkyssä. Koitan päästä torstaina pois, mutta lääkäri ei taida päästää. Jos torstai ei onnistu niin koitan päästä maanantaina pois. Jos sekään ei onnistu ni mä luovutan lopullisesti.
Päivän syömisiä
Banaani
Puuroa
Jukurtti
Salaattia
Parsakaalia
Kaks perunaa
Tofukastiketta
Maitoa
Kaks ruisleipää voilla ja kurkulla
Banaani
Mandariini
Kalakeittoa
Maitoa
Salaattia
Kaks ruisleipää voilla, kalkkunalla, juustolla ja kurkulla
Marjarahkaa
Yht: n.2750 kaloria
Vielä pitäis ahtaa iltapala mahaan ja huomenna toistaa koko rumba uudelleen. Ahdistaa helvetisti. Mä pelkään ettei tämäkään riitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.