sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Mä pystyn tähän!

Kävin aamulla pienellä lenkillä. Poltin noin 180 kaloria. Muutenkin olen jumpannut huoneessani. Tänään on tullut syötyä noin 1000 kalorin edestä. Vielä iltapala jäljellä. Ihan hyvin huijattu, koska mun suunnitelmassani lukee 1800 kaloria.

Mä oon saanut eilisen jälkeen hirveesti motivaatiota liikkua enemmän. Kiitos siitä kuuluu laihdutuskaverilleni. Hänen näkemisensä autto mua ymmärtää, että mä haluan olla yhtä täydellinen kuin hän. Taidan tästä lähin kutsua häntä nimellä Salainen.

Sain myös motivaatiota eilen kun kokeiltiin farkkuja Salaisen kanssa. Mä mahduin Cubuksen xxs jegginsseihin ja Ginan 26 tuuman farkkuihin. Ennen mä käytin kokoja s ja 29 (!) tuuman farkkuja. Tavoite on mahtua 24 tuuman farkkuihin. Taidan lisätä sen tavoitteen tuonne tavoitesivulle.

Sivuista puheenollen lisäsin myös kuvia thinspiration sivulle.

Huomenna menen varmaan taas juoksemaan. Koitan myös huomenna päästä vaa'alle salaa. Tänään en päässyt, koska veljeni jäi kotiin. Se näkisi, että mitä mä teen.

Enää kaksi yötä kuntoutumisyksikköön. En malta odottaa sitä. Haluan jo tavata lääkärin ja kysyä vaaka-asiaa. Haluaisin myös pois painonseurannasta ja ravitsemusterapiasta, mutta ne tuskimpa käy.

Onko teillä jotain postausideoita? Videopostausta en aio tehdä, koska en ole valmis näyttämään rumaa läskiä naamaani, mutta muita ideoita saa heitellä vapaasti.

2 kommenttia:

  1. Musta ois kiva jos tekisit postauksen siitä, miksi haluat olla niin alipainoinen. Mitä hyötyä saat siitä? Laiha voi olla ilman alipainoakin.

    Myös postaus lempiruuista/herkuista olis kiva.

    VastaaPoista
  2. Sellanen kysymys&vastaus postaus ois kiva. Myös näät ruoka ja liikunta että paljoko syöt ja liikut kiinnostaa (oon uus lukija nii en tiiä vielä kaikkee:)) Sitte vielä että miten pystyt huijaan ja oleen syömättä. Mikä sua inspiroi? Tsemppiä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.