perjantai 22. syyskuuta 2017

Ylös, alas, ympäri

Mä menin sitten ja ahmin sen akrotunnin jälkeen eli meni tosi putkeen. Juttelin kuitenkin Myrskyn kanssa ja se otti mun pankkikortin noille talteen, etten pääse hakemaan enempää mättöä. Juteltiin myös eilenkin, koska olisin halunnut ahmia, mutta en sitten päässyt kauppaan. Myrsky sai mut puhuttua pois ahmimishaluista ja eilinen oli eka päivä ilman ahmimisia. Jossain välissä sain myönnettyä myös mun viiltelyni sille. Sen kertomisen jälkeen en oo koskenut teriin.

Tänään on toka päivä ilman ahmimisia. Aamupäivällä mulla oli kunnon tsemppi päällä, kun käytiin Myrskyn kanssa lounaalla. Ja sitten leivoin illalla vielä suklaakakkua laitoksella ja söin sitä aika reippaasti. En kuitenkaan ahminut. Morkkis on kuitenkin tän päivän syömisistä ihan kamala ja minä tyhmänä kävin sitten vielä vaa'alla tässä illalla ja järkytyin. Kahden viikon ahmimiset ja tämä päivä ei ollut kiva kohdata vaa'alla. Nyt vähän pelottaa, että meneekö kohta sitten toiseen suuntaan noitten syömisten kanssa. En tiedä. Pää sanoo, että huomisesta alkaa paasto, mutta ei musta varmaan oo siihen. Sen näkee huomenna.

Huomiseksi mulla ei oo mitään suunnitelmia. Vaarana on siis pahat ajatukset, jotka nousee aina tylsyydessä. Innolla odotan. Voisko jo olla maanantai, kun sillon meen sopimaan kaikki tekniset asiat uuteen laitokseen ja pidetään pienimuotoinen palaveri?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.