tiistai 12. syyskuuta 2017

En jaksanut

Mulla ei oo mennyt yhtään hyvin. Ahmimiset on räjähtänyt käsiin. Sanoin itseinho, koska en jaksa/halua oksentaa, koska pelkään mun hampaitten kulumista. Eli oon syönyt aivan tolkuttomia määriä ja pitänyt kaiken sisällä. Rahaa mennyt ruokiin ihan kivasti. Kahtena päivänä oon syönyt 30€ edestä ruokaa. Ja pahinta on, että mä en osaa lopettaa.

Mä niin inhoon ahmimista, lihomista, morkkista, rahantuhlausta... Kaikkea ahmimisiin liittyvää. Ja mä en oikeesti osaa lopettaa. Aamulla ekaks vannon ittelleni, että tänään ei ahmita ja tunnin päästä löydän itteni kaupan pakastepullaosastolta. Hyvin menee. Mä niin haluaisin lopettaa, mutta en osaa, en pysty.

Ehkä eniten mä inhoon tässä tilanteessa, että menin ahmimisen jälkeen viiltämään. En pahasti, mutta kuitenkin. Sinne meni 21 päivää ilman teriä. Tuntuu, että oon pettänyt kaikki, myös itseni.

Mulla on aivan järkyttävän paska olla. Tänäänkin oon jo ehtinyt ahmia ja viiltää. Ja kello ei oo ees kahta iltapäivällä. Piti siivota ja kaikkea, mutta en saa aikaan. Mä en osaa nousta ylös ja oon toivoton. Tää kierre on lähtenyt taas käyntiin ja pahasti ja mä en osaa pysäyttää sitä.

3 kommenttia:

  1. Mulla tulee myös pettynyt olo..Ja mun on pakko myöntää että osastolla oon viilellyt ja nyt sit hoitaja on siinä vieressä nykyään jos tarviin sheiverii. .

    VastaaPoista
  2. "Tää kierre on lähtenyt taas käyntiin ja pahasti ja mä en osaa pysäyttää sitä." Toi on tuttua. Illalla vannoo, että seuraava päivä menee hyvin. Ja paskan marjat mitään hyvin mene vaan entistä syvemmälle kierteeseen, josta on entistä vaikeampi nähdä ulospääsyä. Mutta. Aina tähän päivään mennessä se kierre on kuitenkin enemmin tai myöhemmin katkennut. Kymmeniä kertoja. Niin se katkeaa tälläkin kertaa. Ehkä voisit kaivella menneitä sen verran, että muistelisit mikä aikaisempina kertoina on kierteen katkaissut. Luultavasti jotain käytäntöä/tapahtumaa/toimintatapaa/muuta väliintuloa voisi soveltaa tähänkin hetkeen. Ihan sikana voimia taisteluun❤️

    VastaaPoista
  3. Olin jo unohtanut sun blogin ja nyt ku selasin lukemistoo oli pakko kattoo et mutä sulle kuuluu. Sä pääset tost viel yli. Vaik se on klisee nii ihan oikeesti pystyt ihan mihin vaan. Tsemppii!! ❤️

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.