keskiviikko 20. syyskuuta 2017

Parempaanko?

Tähän alkuun todella positiivinen asia. Mä sain sen espanjankurssin, kiitos opettajan nopean wilmaviestin vastaamisen. Pienestä se kyllä oli kiinni. Nyt mun koulu alkaa sitten neljäs päivä ja en malta odottaa. Saan taas sisältöä päiviin enemmän. Ja mulla on koulumotia vaikka kuinka ja paljon. Otan espanjan lisäksi uskonnon ja kemian verkkokurssin näillä näkymin. Verkkokurssille pitäis vielä ilmottautua, kunhan saan opolle laitettua ensin viestin yhdestä mieltä askarruttavasta kysymyksestä koskien sitä kurssia.

Saatte muuten olla ylpeitä musta. Mä ilmottauduin sekä sirkusryhmään (pariakrobatia) että toiselle ryhmäliikuntatunnille (aerial silks, -ring ja akrobatia). Sirkusryhmä kestää kuukauden (kerta viikossa) ja toiseen ostin kymppikortin, koska se oli tarjouksessa. Tänään lähden akrobatiatunnille sillä kymppikortilla ja sunnuntaina meen elämäni ekalle aerial ring -tunnille. Enempää en ole vielä varannut. Muttasiis minä ja ryhmäliikunta??? Saatte antaa aplodit. Sit toivotaan, etten saa mitään paniikkikohtausta kesken minkään tunnin.

Ja sitten vieläkin lisää positiivisia asioita. Mä en oo ahminut tänään ja mulla on vahva tunne, että en ahmikkaan. Eilen laskin mun loppukuun ruokarahat ja mulla oli enää vaan  20€ jäljellä loppukuun ruokiin. Se herätti. Ja siitä ei ollut edes vähennetty kaikkia mun ahmimisruokia. Oon ahminut ihan järkyttävällä rahasummalla tässä kuussa. Nyt en voi ostaa ihan hirveesti mitään mättöä, koska sitten syön loppukuun pelkkää kaurapuuroa kun muuhun ei oo varaa. Mä niin toivon, että mun ahmiminen jäi nyt sitten tähän. Ainakin hetkeksi.

Mun päivä on ollut ilman ahmimisia hiukan tyhjä. Oon kyllä käynyt kaupassa (hakee soijamaitoa), venytellyt hyvin ja tehnyt ruokaa parille päivälle, mutta paljon on ollut vaan youtubenselailua. Pitäis keksii enemmän järkevää tekemistä. Siks on ihan hyvä, että mulla on noita ryhmäliikuntatunteja ja ajattelin, että alan taas varmaan käymään juoksulenkeillä sen lisäksi sitten kun oon muuttanut, koska tulevan laitoksen lähellä on mukavammat maisemat kuin nyt täällä. Kai siinä sitten on ihan tarpeeksi ohjelmaa kun se koulu alkaisi vielä siihen päälle. Mutta sitten täytyy toivoa, etten ota liikaa stressiä kaikesta ohjelmasta ja ylikuormitu.

Mulla on nyt niin paljon positiivisempi olo kuin mitä on ollut viime viikot. Mä niin toivon, että saan pidettyä tän yllä. Muttajoo nyt meen valmistautumaan akrotunnille.

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi.