maanantai 25. syyskuuta 2017

Viikonloppualamäki

Kuten vähän arvelinkin, mä koitin vähentää syömisiä ja vähensinkin aika rajulla kädella. Sitä kesti huimat puol päivää, kunnes vedin kunnon binge-sessiot ja tajusin, ettei laihduttaminen oo enää se mun juttu. Mä en osaa sitä enää. Mä en pysty siihen enää. Tajusin, että ON HELPOMPI SYÖDÄ JA YRITTÄÄ PARANTUA. Joten sen jälkeen oon syönyt kaikki ruuat, enkä oo ahminut. Ahdistusta on ollut ja kerran menin tyhmänä viiltämäänkin, mutta tänään ja eilinen on mennyt jo paremmin ja tsemppi on päällä.

Tänään käytiin Myrskyn kanssa tulevassa laitoksessa tekemässä paperihommia ja sovittiin muutosta. Tavaroita saan lähteä kuljettamaan jo tässä viikolla, mutta itse muutan vasta sunnuntaina, koska kuun eka päivä sopi hyvin papereihin. Keskiviikkona aamupäivällä vien varmaan ensimmäisen tavaralastin ja loput sitten pikkuhiljaa sen jälkeen. Pari huonekaluakin pitäis viedä sinne ja kasata. Ainakin on tekemistä.

Nyt venaan, että alkais sirkustreenit. Eilen olin rengastrapetsitunnilla ja nyt mun polvitaipeet on ihan mustelmilla ni kattoo tuleeko treeneistä tänään mitään. Voi olla, että koitan kuvata jotain sirkustelukuvia instaan.

Mä en osaa lopettaa tätä postausta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.