torstai 24. elokuuta 2017

Vierihoitofiiliksiä

Oon ollut nyt sitten vierihoidossa/intensiivihoidossa tiistai illasta lähtien ja sanotaanko, että on nyt tähän kohtaan ihan hyvä juttu. Mielialanvaihtelut on tosi rajuja. Eilenkin olin ehkä jonkinsortin manian puolella illalla, mutta nukkumaanmennessä tärisin ahdistuksesta. Onneks mulla oli kiva yövahti joka ymmärsi ja oli apuna. Oon jutellut ton yövahdin kanssa vasta kaks kertaa kunnolla ja taidan olla jo kiintynyt siihen. Se muistuttaa mua Hopeasydämestä... Noh, kesti siinä nyt jonkin aikaa, kun en ollut kiintynyt keneenkään. Mä rakastan ja inhoon samaanaikaan olla kiintynyt. Sydänsuruja ja menetystä on silti jossain kohtaa tiedossa, koska jompi kumpi meistä lähtee joka tapauksessa jossain kohtaa laitoksesta, koska se on kesäsijainen ja mä oon kohta täysikänen... Inhoon ajatellakkin asiaa. Argh... Miks meninkään taas kiintymään?

Eilen kuulin myös vahingossa toisen nuoren puhuvan musta... "Taasko se on vetänyt ranteet auki? Äääää mä vedän ranteet auki (tyhmällä kiljuvalla äänellä)". Se ei tiennyt, että mä olin oven toisella puolella. Myrsky veti oven välistä kiinni, etten kuulis, mutta kukaan ohjaaja ei tainnut sanoa tälle nuorelle mitään... Oon miettinyt noita sanoja koko ajan siitä lähtien.

Myrsky on ollut erittäin nuiva ja vähäsanainen. Se on ovikohtauksen jälkeen puhunut mulle vaan kaks kertaa. Eka oli, kun se luki mulle LVR-päätöksen (hirveen virallista puuhaa) ja toinen oli erittäin väkinäinen "mitä kuuluu"-kysymys, jonka äänensävystä kuulin, ettei Myrskyä ees kiinnostanut tietää. En siis vaivannut sitä mun ahdistuskohtauksilla ja mielialanvaihteluilla. Tuntuu, että se olis joko vihanen tai pettynyt mulle tästä mun vierihoidosta ja kiireellisestä sijotuksesta. En tiedä...

Triggeröiviä asioita olis muitakin ziljoona. En viitti kaikkea tähän luetella, koska ne liittyy tiettyihin ihmisiin. Toivottavasti kyseiset ihmiset tajuu jo tosta edellisestä lauseesta, että ne triggeröi mua. Oon puhunut kyllä monta kertaa asiasta, mutta ei ne taida tajuta ees, että niitten toiminta triggeröi. Ei sit vissiin.

Palaan tästä nyt todellisuuteen ja saamaan ahdistuspiikkejä. #buenoo

2 kommenttia:

  1. Tiiäkkö mä vihaan kiintyy ihmisiin. .Johtuu varmaan hylätyksi tulemisen pelosta jonka juuret johtaa nuoruuteen..Viimeisin hirveä tilanne oli maaliskuussa kun muutin tuettuun asuntoon ja mä näin viimeisen kerran tukihenkilöni ja mä olin niin rikki kun halasit sitä autossa ja menin ulos ja kun kävelin ohjaajien toimistolle päin niin matkalla alkoi hysteerinen itku..Onneksi meen joku päivä kahville tän entisen tukihenkilön kanssa:) Mä toivon sulle oikeasti pelkkää hyvää ❤

    VastaaPoista
  2. Mäkin kiinnyn ihmisiin. ❤ en saisi. Tällä hetkelllä se on avustaja. Rakastan ja vihaan häntä samaan aikaan. Eilen itkin kun sanoin hänelle niin rumasti. Oli paha olla.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.