lauantai 19. elokuuta 2017

Maailma murenee taas kerran

Mun sossu päätti murskata mun maailman ja siirtää mun muuttoa kuukaudella. Eilen vedin siitä sitten itkupotkuraivarit Myrskylle. Istuin kolme tuntia vessassa lukkojen takana ja itkin kunnes kyyneleet loppui. Koomasin koko eilisen illan. Mä en vaan jaksa olla täällä nykysessä laitoksessa enää hetkeäkään. Tiistaina on palaveri, jossa käsitellään tätä asiaa. Mä stressaan, panikoin, ahdistun, koomaan, ... Olin äsken hyperenerginen, mutta se loppu kun menin ja ahmin. Nyt koomaan taas. Miten helvetissä mä jaksan tiistaihin?

En saa tästäkään mitään järkevää tekstiä aikaan. Mulla on vaan niin paha olla. Olin yhdessä tapahtumassa Pipsan kanssa, mutta se meni hyperenergiavaiheessa ja opamoxeissa. En ollut oma itteni. Tätäkö epävakaus on? Mietoja maniakohtauksia ja pohjaromahduksia parimiljoonaa kertaa päivässä. Nautin.

Hei jos mä tästä jotenkin saan itteni kasaan, ja saisin jotain kirjotettua niin tykkäisittekö lukea mun kirjotuksia wattpadista? Löysin koko sivuston vasta tänään ja taisin löytää kutsumukseni. Haluan niin päästä kirjottelee sinne kaikkea, ja ideoita on. Pää ei varmaan suostu silti vielä yhteistyöhön. Lisään mun wattpad-käyttäjänimen somet-sivulle tän jälkeen, että jos teitä kiinnostaa jäädä odottelemaan, että saisin jotain tekstejä aikaan.

Teen hidasta kuolemaa ja mun pää sekoo. "Miten menee?"-kysyy ohjaajat. Paskasti, erittäin paskasti. Mulla on ollut tämmönen olo pään sisällä viimeks suljetulla osastolla.

Oon kirjottanu tätä sekavaa postausta ihan liian kauan #pääeitoimi. Koittakaa saada selvää

2 kommenttia:

  1. Mua ainakin kiinnostais lukea sun kirjotuksia wattpadista ja uskon että monia muitakin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kans kiinnostais :) Tsemppiä paljon, oot tärkee meille lukijoille

      Poista

Kiitos kommentistasi.