torstai 17. elokuuta 2017

Hoitokokous ja etsintäkuulutus

Tähän alkuun pieni etsintäkuulutus... Sinä (rikki revitty lasienkeli -nimellä bloggerissa) joka kommentoit ihanasti mun viime postaukseen, ilmiantaisitko itsesi mulle? Tule jonnekkin instaan vaikka höpöttelemään. Olis kiva jutella!

Ja kaikille muillekkin yleisesti, jos siltä tuntuu, niin saa tulla juttelemaan jossakin somessa. Mun somet-sivulla on kerättynä mun eri sometilit. (Siellä on myös linkki mun uutukaiseen Sarahah-profiiliin, saa tulla sanomaan mitä haluuttekaan.)

Mutta mulla oli se hoitokokous mistä puhuinkin viime postauksessa. Siellä oli oikeesti ymmärtävä lääkäri ja se ei laittanut mua osastolle vaan ymmärsi, että viiltely oli vaan pieni takapakki. Olen niin helpottunut! Olin panikoinut ihan helvetisti ennen tota, koska edellisellä kerralla joiduin viiltelystä osastolle. Lääkemuutoksia ei silti tehty vaikka halusin ja ne katotaan marraskuussa uudestaan. Epävakaa mulla lääkärinkin mukaan luultavasti on, mutta oon vielä alle 18v ni ne ei voi vielä diagnosoida virallisesti. Sen mä olin tiennyt jo kauan niin ei ollut mikään shokki.

Nyt mulla on sellanen olo, että voisin jopa saada jotain aikaseksi. Viime päivät oon vaan koomannut. Nyt mä voisin jopa tiskata ja tehdä läksyt. Siivotakkin pitäis hiukan. Ei helvetti, oonko mä positiivinen?

3 kommenttia:

  1. Ota ite yhteyttä siihen kommentoijaan. Sillähän on profiilissa linkki omaan blogiin, sinne vaan kommentti!

    VastaaPoista
  2. Lääkäreitä on (ainakin) kolmea tyyppiä:

    A) ammattitaitoinen/osaa asiansa
    B) ammattitaidoton/ihan kuutamolla
    C) ammattitaitoinen MUTTA hiiltyy haastaviin potilaisiin ja tekee päätökset erittäin vittuuntuneessa tilassa

    Onneksi sulle tuli toi lääkäri A!😂😊

    VastaaPoista
  3. Nyt vasta luin näitä tekstejä kun päivät mennyt ohi ja omissa ajatuksissa. Mä voisin harkita tota instaa vaikka anonyymina blogia kirjoitankin:) ja aina saa laittaa spostia yksikaloriliikaa@gmail.com ❤

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.