keskiviikko 16. elokuuta 2017

Heeeeeeeeelvetin hyvin menee

Maanantain koulutunti meni hyvin. Siihen ne hyvät asiat sitten jääkin. Mä ahmin mun terapiani jälkeen oikeen kunnolla. Terapeutti yritti kaikkensa, muta sanoin sille, että on jo liian myöhästä puuttua. Vedin siten kunnon binget ja jopa sen jälkeen viiltelin. Terävät mulle oli annettu edellisenä päivänä takaisin, koska laitos ei tavallaan saa pitää niitä enää takavarikossa, koska oon niin pitkällä mun itsenäistymisohjelman kanssa. Mä vähän niinkuin tiesin, että se tulee kusemaan, mutta en sanonut asiasta kenellekkään. Viisas minä...

Mun piti jo sinä iltana kertoa mun viiltelystä, mutta yökkö sai mut niin vittuuntuneeksi niin en todellakaan sille halunnut sanoa ja ketään muita ei enää ollut. Jätin asian sikseen.

Tiistaina sitten tuli ultimaattinen ahdistus ja stressi sekä menneistä että tulevista asioista. Mulla oli vielä mun terät, joten jatkoin viiltelyä siitä mihin olin maanantaina jäänyt. Erittäin fiksua, tiedän. Siitä tuli sitten vahingossa liian syvä, joten lähdettiin sitten hakemaan tikkejä päivystyksestä. 4,5h venailun jälkeen päästiin antibioottejen kanssa pois sieltä. Kello oli jo ties mitä sillon ja menin vaan suoraan nukkumaan, mutta en saanut kunnolla nukuttua koska tikatu alue särki aivan helvetisti.

Tänään menin tarvittavan voimalla kouluun ja sen jälkeen jouduin olemaan sosiaalinen perheen kanssa. ihan liian paljon vei voimia. Heti kun pääsin rauhaan niin menin taas ahmimaan. Nyt kun kirjotan tätä, mietin että pitäiskö mennä oksentamaan. Luultavasti menen. Motivaatio hukassa. Luultavasti kusin tikeilläni jo mun muuttosuunnitelman, eli ei haittaa vaikka kusis vähän lisää. Oon taas ihan vitun järkevänä, kiitos siitä tarvittavalle lääkkeelle.

Huomenna on hoitokokous polilla ja keskustellaan lääkkeistä ja jotain diagnooseista. Toivottavasti ne ei tartu mun viiltely-episodiin. Pelkään sitä palaveria.

Pieninä palasina kaikki murtuu mun alta ja mä en edes jaksa välittää...

1 kommentti:

  1. Ei sitä aina jaksa välittää..tuttu tunne! Mut mä välitän susta niin älä pliis enää viiltele..Mä tein kaikkee tommosta ennen..Mut en enää.Voimia❤

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.