torstai 3. marraskuuta 2016

Eka balettitunti!

Olin eilen ekalla aikuisbalettitunnilla ikinä. Hiki lensi alusta asti ja oli aika vaikeeta, mutta tykkäsin silti! Pohkeet on nyt aivan jumissa. Pitäis venytellä.

Syömiset on mennyt mun mielestä loistavasti. Oon joka päivänä syönyt vähemmän kuin edellisellä.  Paino on laskenut, huomaan sen reisistä. Mulla ei oo vaakaa silti vielä ni en tiedä yhtään paljon oon laihtunut. Saan vaakani ehkä maanantaina. Silloin on hoitokokous ja lääkäri sanoi, että siellä voidaan keskustella mun vaa'asta.

Tein ittelleni muuten laihdutusmoti-instan (@thinn.ballet). Laitan sinne kaiken laihdutukseen ja tanssiin liittyvän ja pidän mun normi-instan arkisille kuville ja blogipostauksille vapaana.

Suunniteltiin, että nähtäis sunnuntaina taas Pipsan ja Keijulapsen kanssa. Koitetaan pitää joka sunnuntaina ns. sunnuntailenkki ja mennään jonnekkin tanssimaan ja pitämään hauskaa. Keijulapsi harrastaa balettia, joten hän saa opettaa minua ja Pipsaa.

Ei mulla oikeen muuta oo tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.