maanantai 31. lokakuuta 2016

Haluun mun vaakani takas

Mä oon ollut nyt kuus päivää ahmimatta ja muutenkin suht vähillä ruuilla. Kalorit pyörii 1300-1800 ja koitan edes hiukan päästä sängystä ylös. Mulla on taas se voimakas olo mikä on aina kun laihdutus alkaa sujumaan hyvin.

Mikä tähän nyt on ajanut? Mulla on kaksi laihdutuskaveria, joiden kanssa meillä on whatsapp-ryhmä. Me tsempataan toisiamme, kuitenkin terveellisissä rajoissa. Tää ryhmä ja nämä ihmiset on saanut pidettyä mut ahmimatta. Plussaa on sekin, että asutaan suht lähekkäin kaikki. Toisen kanssa näinkin sunnuntaina ja käveltiin melkein 13km. Kiitos tsempistä Pipsa ja Keijulapsi!

Me mennään varmaan Pipsan kanssa aikuisbalettiin. Mennään huomenna toimistolle kyselemään onko tilaa ja ehkä keskiviikkona mennään kokeilemaan ekan kerran ja jos tykätään niin aloitetaan virallisesti kevätlukukaudella. Mä oon aina tykännyt baletista ja siitä miltä se näyttää, mutta en mä ole uskaltanut kokeilla ikinä, mutta nyt kun Pipsakin haluaa aloittaa niin sovittiin, että mennään yhdessä. Oikeesti en malta odottaa! Haluisin joskus vielä kärkkärit...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.