tiistai 15. marraskuuta 2016

Mä kuulen sut

A on käymässä täällä päiväosastolla. Se on kansliassa ja mä kuulen sen äänen. Mua ahdistaa. Se tietää että oon nyt laitoksessa. En silti ehtinyt selittää. Sekin kaipaa vastauksia.

Eilen illalla ahdisti yllätys yllätys kaikki mahdollinen. Rikoin sheiverin, mutta heitin sen roskiin ennen kuin ehdin tekemään mitään. En uskaltanut mennä sanomaan yökölle. Se olis varmaan suuttunut. Ei se olis ymmärtänyt.

Eilen oli palaveri laitoksessa. Lopputuloksena on että sain ulkoilut eikä mua pakoteta kotilomille. Oon tyytyväinen. En ees haluu lomille tuolta. Mulla on siellä turvallista. Ja plussaa on, että mulla on kiva omaohjaaja ja meijän keskustelut on tosi syvällisiä. Tykkään.

Ei kai mulla nyt hirveesti muuta. Tulin vaa ilmottamaan, että oon hengissä.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi.