keskiviikko 16. marraskuuta 2016

98 lukijaa!

Mä oon koulun suhteen ihan loppu. Eilenkin lähdin kesken äikäntunnin, kun en pystynyt olee ryhmäkeskustelussa. Sanoin vaan opelle, että nyt ei pysty. Kukaan laitoksella ei kysynyt, että kui oon niin aikasin jo takaisin. Ei niitä kiinnosta. Ajattelin tänään lintsata matikantunnin. Mä teen ne tehtävät joka tapauksessa ilman opettajan apua. Ei mun tarvi istuu tunnilla. Toivottavasti laitoksella on iltavuorossa joku joka ymmärtäis.

Mulla on viime päivinä tullut tunnevihkoon ihan hirveesti tekstiä, mutta en oo uskaltanut antaa kenenkään lukea. Oon miettinyt, jos antaisin mun laitoksen omaohjaajan lukea sitä. Se vois ymmärtää mua. Se on sen olonen. Se ei vaan oo ollut töissä silleen, että oltais ehditty kunnolla jutella.

Musta tuntuu, että mä oon ihan helvetin yksin. Ihan yksin mun ajatusten kanssa. Mua pelottaa nykyään mennä nukkumaan, kun jään yksin mun ajatusten kanssa siksi pieneksi hetkeksi, joka mulla kestää ennen kun nukahdan. Haluisin jonkun ihmepillerin, joka nukuttais sekunneissa. En oo tästäkään puhunut kenenkään kanssa. En luota keneenkään tarpeeksi. Tai no, ehkä omaohjaajaan luotan. Se ei vaan oo psykiatrian alan hoitaja. En mä varmaan voi velvottaa sitä kantamaan mun murheita. Mä en tiedä mitä teen.

Radiossa soi Todella kaunis ja mulle tulee mieleen se aamu kun A tuli kitaran kanssa herättämään mut ja laulo tota <3. Tarkottikohan se niitä sanoja oikeesti? Mä oon miettinyt sitäkin pitkään. Mulla on niin ikävä yksikköä. Muutamia hoitajia oon nähnyt sieltä, mutta en oo kunnolla päässyt juttelemaan. A:lla on varmaan hirveesti kysyttävää multa. Mä haluisin antaa sille vastauksia.

Mulla on nyt tällä hetkellä 98 lukijaa. Mitä ihmettä?!? Mistä te kaikki ootte löytänyt tänne? En sano tätä kovin usein, mutta kiitos teille kaikille! Kiitos kun ootte jaksanut seurata mun matkaa ja kiitos kaikista kommenteista. Vaikka mä en vastaakkaan niihin aina, mä luen ne huolella ja saan niistä syyn jatkaa tätä. Kiitos!

7 kommenttia:

  1. Oon aika uusi lukija, ni mulle on jääny epäselväksi että kuka tää A on? Sun joku hoitaja?

    VastaaPoista
  2. Onko sitä koskaan mietitty miksi kiinnyt niin kovasti hoitajiin? Kun he tekevät vain työtään... Siis en tarkoita tällä mitään pahaa! On tärkeää että siun elämässä ois turvallisia aikuisia ja ihmisiä joihin pystyt luottamaan ja kiintymään. Yleensä tämä vain on oma perhe, mutta sinun perheesi ei ole tainnut pystyä tarjoamaan sinulle sellaista turvaa? Olen minäkin kiintynyt joihinkin hoitajiin, mutten ihan samalla tavalla kuin sinä. Itse olen ihan kiinni äidissä vieläkin, vaikka olen 24v ja asun itsekseni! :D Heh. En nyt ehkä osannut ihan ilmaista itseäni järkevästi mutta toivottavasti et loukkaantunut. Olisi varmasti hyvä jos antaisit niitä siun tekstejä luettavaksi jollekin joka kokisit ymmärtävän. Eihän sen tarvitse olla mikään psykiatrian alan hoitaja. Pääasia ettet kokisi olevasi yksin! Se on kamala tunne! Olen itse kokenut saman tunteen hoitokodissa kun en luottanut kehenkään...
    Voimia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen miettinyt tuota Harmaan kiintymistä hoitajiin... Se kuulostaa jotenkin todella hassulta ja jopa vaaralliselta juuri sen takia että sitten tapahtuu romahdus jos joku hoitaja ei olekaan tietyssä vuorossa tai tulee siirto jonnekin jne :( Tsemppiä Harmaa!

      Poista
  3. Olin Tuomituissa mielissä mukana ja etsiskelin muistamani blogit uusiksi kun tuli uusi masennuskausi, sieltä tulin siis. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.