keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Vitun hoitaja

Se ei anna mun ahmia. Kaikki vaan mitä haluun nyt on tappaa itteni. Haluun lähtee ulos junaradalle ja oottaa junaa. Haluun kiivetä kaupungin korkeimmalle katolle. Jos en voi ahmia, olo on niin paha, että haluun kuolla. Ahmiminen auttaa hetken, kunnes tulee läskiahdistus. Mä en tiiä mitä teen. Haluun vaan kuolla. Joku sanoi kommenteissa, että mun kannattaa ajatella A:ta. Sekään ei auta. Vaikka mä ajattelen kaikkia henkilöitä, jotka on sivupalkissa, ei se auta.

Voi olla, että tää on taas turha, mutta mun on pyydettävä anteeksi... Jos tää on mun viiminen viesti tänne, haluun, että siinä on anteekspyyntö kaikille kaikesta. Anteeksi ♡

2 kommenttia:

  1. Älä anna tän olla siu viimeinen postaus <3 Pyydän...

    VastaaPoista
  2. sä tarviit apua :( Älä tee pahaa itelles! Oot varmasti (huom, VARMASTI ) tärkee monille ihmisille<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.