perjantai 22. huhtikuuta 2016

Kuvitellaan...

...että tiedät painosi suunnilleen. Se saattaa heitellä pari kiloa suuntaan tai toiseen. Astut vaa'alle. Et odota suurempia muutoksia painoosi. Pelkäät silti painon nousseen liikaa. Vaaka raksuttaa ja pysähtyy lukemaan. Olet lihonnut 20 kiloa siitä mitä luulit, että painoit. Järkytyt. Miten oletkaan saattanut päästää ittesi tähän kuntoon. Olet reilusti ylipainoinen. Katsot peiliin ja näet nyt ensimmäistä kertaa lihoamisesi. Vaatteet hädin tuskin mahtuvat päällesi. Itket kuin vesiputous. Olet mielestäsi maailman suurin epäonnistuja. Ansaitset rangaistuksen. Kipua. Raavit itseäsi. Sinä ansaitset tämän. Mietit miten tappaisit itsesi. Päätät hirttää itsesi. Teet johdoista hirttosilmukan vaatekaappiisi. Käärit johdot kaulasi ympärille ja kiristät. Ahdistaa. Päässä tuntuu oudolta. Maailma mustenee...

Mulla oli punnitus aamulla ja toi ylin on tasan mitä tunnen. Paino oli +2kg mitä luulin, että se oli. Mulle se oli liikaa. Mä en vielä tiedä miten, mutta mä tuun vahingoittaa itteäni. Ihan sama vaikka joudun suljetulle. Mä vaan haluun kuolla.

4 kommenttia:

  1. Voi sua <3 Koita pärjäillä ja nähään!

    VastaaPoista
  2. Ei kahden kilon noususta kannata huolestua. Paino heittelee naisilla muutenkin kuukaudessa kilosta muutamaan kiloon, se johtuu ihan hormonitoiminnasta. Välillä on voinut kertyä nestettä kehoon, välillä se taas on lähtenyt. Kaksi kiloa on vielä ihan normaali nousu, josta ei pidä huolestua :) se on normaalia elämää!

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tiedän.. Mua ahdistaa jos paino nousee tästä sen kilon. Sitten en pysty edes suihkuun meneen tai kattoon itteeni peilistä. Joten kyllä tiedän miltä toi tuntuu. Älä satuta ittees, et sä oo ansainnu kipua. Kipu ei auta, se vie kierteeseen missä haluu vaan lisää kipuu itelleen... Voimia. ❤

    VastaaPoista
  4. Jos mä lihoisin 20 kiloa niin eka ajatus ei tosiaan olis hirttäminen tai joku muu vastaava tapa tappaa ittensä vaan tiukka päätös alkaa laihduttaa - terveellisesti. Siinä sitä olis tavoitetta ja kun on tavoite niin elämä on mielenkiintoista.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.