maanantai 18. huhtikuuta 2016

Ota itteäs niskasta kiinni saatana

Ja lopeta tää ahmiminen. Ahmin tänään pullapussin ja karkkipussin. Paino huitelee ties missä. En ees kehtaa kertoa. Huomisen aattelin paastota. Tuskimpa onnistun, mutta aina saa kokeilla. Vaikka mulla oli valvotut ruokailut, menin silti kauppaan ja ostin ruokaa. Huomiselle säästin yhden pullon zerokolaa. Ajattelin juoda sitä nälkään.

Salainen on nyt sairaalassa ja mua pelottaa. Mä en tiedä mitä se aikoo. Joutuukohan se osastolle. Salainen, oot rakas mulle ♡

2 kommenttia:

  1. En ainakaan vielä joutunut, huomisesta en tiedä, mutta toivottavasti en joudu. Kiitos kun tsemppasit mua, oli lähellä etten ite jäänyt sairaalaan. Säkin oot rakas <3

    VastaaPoista
  2. sun keho huutaa sitä ruokaa takas mitä oot joskus jättänyt syömättä

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.