tiistai 19. huhtikuuta 2016

Taas tuli ahmittua

Mä en vaan voi syödä normisti enää. Tänään ahmin paahtoleipäpussin, karkkipussin ja suklaalevyn. A tulee huomenna töihin. Se tulee olee pettynyt, koska täsmäruokailu ei ole sujunut. Pelotaa mitä A sanoo. Onkohan se vihanen? A on mulle tosi tärkeä, siksi mä välitän siitä mitä se ajattelee musta.

Sain tänään lihonneen perseeni hetkeksi ylös ja kävin viemässä lukiostaeroomispaperin koululle. Siirryn ensi syksynä aikuislukioon joten piti erota vanhasta koulusta ensin. Vielä pitäisi varata aika aikuislukioon. Olen siis ollut Tämän lukuvuoden melkein kokonaan sairaslomalla. Koulun aloittaminen pelottaa, mutta samalla haluaisin jo jotain sisältöä päivään.

Salaisesta sen verran, ettei hän joutunut jäämään sairaalaan. <3 olet rakas

Seuraava runo on Salaisen ja minun blogini stalkkerille, N:lle.

Sun ei tarvi meitä stalkata.
Me vaan halutaan olla laihoja.
Meillä on omat ongelmat,
sairaudet vakavat.
Kaikki ei kuulu sulle.
Varsinkaan tää mun blogini.
Joten ole hyvä ja häippäise.
Tämä blogi jo hyvästele.
Älä tule takaisin,
vaikka sua houkuttais.
Salainen ei nauti,
enkä mä nauti,
että meidän blogeilla on stalkkeri,
hiljainen kurkkija.
Hyvästit nyt täältä mun blogista,
ruudun toiselta puolelta.

A sanoi, että mulla on runollisia piirteitä mun kirjotuksissa. Mitä te tykkääte mun runosta? :D

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi.