tiistai 2. toukokuuta 2017

Hoitokokous

Mulla oli tänään hoitokokous nupolla. Se meni yllättävän hyvin. Myrsky oli siellä mun mukanani. Mä olin tosi ahdistunut ja varautunut ennen kokousta, mutta melkein kaikki meni hyvin. Mulla oli neljä asiaa mitkä käsiteltiin.

1. Vegaanisuus. Sain VIHDOINKIN luvan olla vegaani. Mä oon odottanut tätä jo niin kauan. Myrsky oli myös mun vegaanisuuden puolella. Ihmettelin vähän sitä.

2. Itsenäiset aamu- ja iltapalat. Mä sain nämäkin. Ne kuuluu nyt sitten mun itsenäistymissuunnitelmaan eli mulla on tietty määrä rahaa käytössa, joilla hoidan kaupassakäynnit. Tää tarkottaa myös, että mun on syötävä ne tai ne otetaan pois. Kävin heti kokouksen jälkeen kaupassa hakemassa kaapit täyteen ruokaa. Terveellistä ruokaa. Eikä mennyt kovin paljon rahaakaan!

3. Lääkitys. Multa on yks lääke pitänyt ottaa pois jo puoli vuotta sitten. Nyt sille aletaan tekemään jotain. Lääkärin pitää vaan ensin konsultoida toista lääkäriä, niin sitten varmaan saan sen lääkkeen vekeen.

4. Epävakaa persoonallisuushäiriökö? Mun terapeutti heitti tämmösen ilmaan ja sitä aletaan nyt sitten tutkimaan. Omasta mielestä toi on tosi osuva diagnoosi mulle, mutta tottakai se pitää tarkemmin tutkia. Mulle tehdään SCID-2 haastattelu tän kuun aikana. Sitten selvii enemmän.

Olin hyvällä tuulella ton kokouksen jälkeen ja sain jopa siivottua. Vähän hutiloiden kylläkin... Toivottavasti tää hyvä fiilis jatkuisi kauemmin kuin hetken.

2 kommenttia:

  1. OMG. Siis mä oon iteeki ollu koko päivän hymyssä suin kun kuulis sun vegaanisuus jutudta. Ääh oon onnelline sun puolesta ❤

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla hyviä "uutisia". Tosi hyvä juttu tuo vegaanisuus, ehkä se vois helpottaa ahmimista??? Kumminki, oon ilonen sun puolesta ja tsemppiä jatkoon :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.