sunnuntai 7. toukokuuta 2017

Ironinen Älä laihduta -päivä

Eilen vietettiin Älä laihduta -päivää. Niin ironista, että just eilen tajusin ottaneeni syvää takapakkia. Nimittäin just syömisten suhteen.

Mikä takapakin on aiheuttanut? Vegaaniruokavalio ei aiheuttanut tätä, vaan ne omat aamu- ja iltapalat. Ahmin kaappini tyhjäksi jo perjantaina, vaikka niitten ruokien piti riittää sunnuntaihin. Oksentelu ahmimisten jälkeen on räjähtänyt käsistä. Eilen oksensin kaiken syömäni. Tänään oon syönyt vaan lounaan ja pari irtokarkkia. Ne sentään on pysynyt sisällä.

Mä en uskalla syödä, ja jos syön, mun on pakko päästä eroon siitä. Mun paino on laskenut hiukan ja se on yks syy miks en halua alkaa syömään taas normaalisti.

I have hit a relapse... A big one...

Parantumismoti makoilee pohjamudissa. Tällä hetkellä haluun vaan laihtua. Mä en uskalla parantua, näin läskinä ainakaan.

Myrsky tulee huomenna. Meidän on pakko puhua. Mä pelkään, että se pakottaa mut lihoomaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.