sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

Syömisistä

En oo taaskaan jaksanut kirjottaa. Oon ollu kipeenäkin melkein koko tän viikon, niin ei oo tullut edes tehtyä mitään kovin ihmeellistä. Eilen olin kyllä tivolissa Pipsan kanssa ja sekoiltiin muutenkin. Muuta mä en oo tällä viikolla tehnytkään.

Terapia mulla oli tossa keskiviikkona. Mä tykkään käydä siellä ja mulle jää aina positiivinen mieli siitä. Se ei vaan kestä kovin kauaa. Terapeutti antoi mulle kotitehtäväksi kehua itteäni peilin edessä, mutta en oo pystynyt tekemään sitä. Oon syönyt niin helvetisti, etten halua katsoa peiliin taikka vaakaan.

Mä en tiedä miks mä syön. Sain shokkihoitoakin kun huomasin, että kuussa oli mennyt 150€ mättöihin. Se ei silti estänyt mua syömästä. Mä häpeän sitä määrää minkä mättöän. En mä ees halua mättää jokapäivä. Mä en vaan osaa lopettaa. Oon sokerikoukussa. Kohtuus olisi tässäkin kiva, mutta en osaa yksin. Laitokselta en saa apua, koska ne ei saa rajottaa mun syömisiä tai oman rahan käyttöä (lakiasioita tämä). Mä vaan haluaisin, että joku veis mun rahat pois mun käytettävistä. Tää on lähtenyt niin lapasesta.

Mä pelkään, että oon kohta ylipainonen. Sekään ei oo terveellistä. Eikä mun psyyke kestä olla ylipainoinen. Mun pelko ylipainoon tulee mun vanhemmilta. Kiitos vaan niistäkin opeista. Ne aina haukku läskejä. Tottakai mulle jäi läskinpelko. Kohta musta tulee virallisesti läski jos jatkan tätämukaa. Kaks kuukautta mun laskelmilla. Voiko joku pysäyttää tän kierteen, kun mä en kerran osaa.

1 kommentti:

  1. Mulla on ollu samanlainen sokerikierre eikä sitä pysäyttäny oikeastaan mikään muu ku se että raha loppu. Mua niin hävettää ja kaduttaa kun tuhlasin 700€ puolessav uodessa kakkiin herkkuihin... 700€!! Sillä olis voinu saada vaikka mitä kivaa, mutta olin tyhmä ja läski. No en osaa auttaa sua muuten kun antamalla vertaistukea :D Toivotaan, että pääset jotenki tosta kierteestä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.