tiistai 23. toukokuuta 2017

Tasaista kerrankin

Mulla on mennyt viime ajat ihan hyvin. En oo ahminut ihan niin paljoa kuin ennen. Motivaatiokin kasvaa kokoajan. Yks iso motivaattori on Pipsa, joka kans koittaa parantua. Yhessä yritetään lopettaa ahmiminen ja elää terveellisempää elämää, mihin kuuluu myös kohtuudessa liikunta.

Liikunnasta puheenollen oon harkinnut salikortin hommaamista. Pipsan kanssa sirkustelu ja pariakroilu sujuis paremmin jos meiltä löytyis lihaksia, joten mennään varmaan Pipsan kanssa salille yhdessä. Torstaina käydään tutustumassa ja sitten mahdollisesti ostetaan salikortit. En oo vielä Myrskylle maininnut salikortista, mutta se tulee hyppii ilosta, kun kerran keksin ittelleni järkevää tekemistä. Se on harvinaista multa.

Oon ollut hirveen aikuinen tällä viikolla. Oon ihan yksin hoitanut pankkiasioita! Perjantaina meen käymään pankissa ja toivottavasti saan itselleni verkkopankkitunnukset. Tarvitsen tunnukset salikortin ostamiseen. Hirveen aikuinen olo. En tiedä nautinko tästä vai en...

Mulla on koulusta viimeinen koe puolen tunnin päästä ja sen jälkeen on vaan palautuspäivä. Kesäloma häämöttä siis! Ens lukuvuonna on pakko opiskella enemmän kuin seitsemän kurssia tai muuten en ikinä valmistu lukiosta. Ehkä otan jopa espanjaa, mitä oon kauan haaveillut ottavani. Wilma vaan vittuilee mulle niistä valinnoista, mutta kai sekin järjestyy.

Nyt lähden sinne kokeeseen...

1 kommentti:

  1. Hienoa kuulla että on jotain positiivistakin tapahtunut! Miten koe meni? Olisi taas kiva kuulla sinusta.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.