maanantai 15. toukokuuta 2017

Taas mä ahmin

Päivystysreissun jälkeen ahmimiset on lähtenyt käsistä. En edes muista kuinka monta kertaa oon jo ehtinyt ahmia. Oon kahdessa päivässä lihonnut jo puolet siitä mitä viikossa laihduin. Ruuansulatus käy todella hitaalla ja turvottaa. Houkuttaa siirtyä takaisin oksenteluihin.

Laitosta ei kiinnosta vittuakaan mun syömiset. Ne ei jaksanut vahtia tuntia mun ruokailujen jälkeen sen ekan päivän jälkeen, eli se vähän jäi. Mulla on tosi paha olla henkisesti, koska ahmin ja lihon vaan. Ketään ei hetkauta se. Ei edes Myrskyä.

Mä viilsin eilen. Hain teriä kaupasta ja viilsin. Se oli rangaistus lihotuista kiloista. Oli pakko kertoa siitä ohjaajille, koska meinasin pyörtyä vessaan. Ironista; viiltelijää pyörryttää veren näkeminen.

Tänään oon vaan muhinut omissa oloissani ja tylsistynyt. Kaikki ohjaajat haluaa potkia ulos. Mua ei huvita. Varsinkaan kun äsken ahmin jäätelöä.

Tekis mieli avata mun eilinen haava...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.