perjantai 21. huhtikuuta 2017

Niin positiivinen postaus taas

En oo nyt hetkeen jaksanut postata mitään. Energia ja aikaansaaminen on ollut nollassa. Tarvitsisin hyödyllistä tekemistä, mutta en jaksa tehdä mitään. Päivät menee saman kaavan mukaan; herätys-aamupala-puhelimenselailua-lounas-tylsyyttä-päivällinen-herkkumätöt-nukkumaan. Ja mä vihaan tätä. Herkkumätöt tarkoittaa siis tylsyyteen syömistä. Ja se ei oo mitään pikkusyömistä. Se on 1,5l jäätelöä ja suklaalevy. Ainakin. Syöminen on mun päivän kohokohta. Muuten mä vaan koomaan.

Painoa tullut ihan kiitettävästi. Mä en halua taas sitä +13kg. Olin niin onneton silloin. Mun on pakko saada kierre katki. Mutta miten? Onko vinkkejä? Mulla on säännöllinen ja suht terveellinen ruokavalio muuten. Syön säännöllisesti ja ihan riittävästi. Mitä muuta mun pitäs tehdä?

Tiiän, että tää on henkiseen kipuun syömistä, mutta mä en tiiä, että mikä mua satuttaa. Kaikkiko? Mä en tiedä.

Mulla oli terapia tänään. Olin sen jälkeen paremmalla mielellä, mutta vaan tunnin. Sitten menin kauppaan ja hain ekan satsin jäätelöä. Hyvä minä. Rahaa mennyt viime viikkoina aivan helvetisti. En ees uskalla kattoa pankkitiliä.

Toinen asia mitä en uskalla katsoa on tarkka paino. Lihonnut olen. Sen jopa näkee. Ja tuntee. Ja tajuaa, jos tietää, että 5000kcal päivässä (joka päivä) ei ainakaan laihduta. En oo vaan uskaltanut katsoa karua totuutta. Oonkohan mä jo korkeimmassa painossa ikinä? Kaukana en ainakaan ole.

Pelottaa. Kaikki.

3 kommenttia:

  1. Se ei ole sun syy jos sun paino nousee, sä teet parhaasi <3
    Syömisongelmat on tällasia tosi sekavia ja niistä syyttää helposti itseään. Muista et sä olet ihana ja selviät kaikesta, elämä kantaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän kirjoittajan painon kuulukin nousta jos haluaa parantua?

      Poista
  2. Jokin tekeminen helpottaa.:) Aloita vaikka uusi harrastus , se vie kivasti ajatukset pois syömisestä.
    Tsemppiä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.