lauantai 25. helmikuuta 2017

Sopimus

Me tehtiin Myrskyn kanssa mulle kirjallinen sopimus muutamasta asiasta. Koitetaan, että auttaisko tää.

1. En saa vahingoittaa itseäni fyyysisesti. Tän Myrsky halus ehdottomasti laittaa. Mä en olis niinkään halunnut. Täytyy varmaan lopettaa terien ostaminen. Ainakin rahat säästyy. Tai sit ne rahat menee vaan zeroon. Oon addikti sen suhteen. Muttaniin, tämä saattaa jopa onnistua, kunhan löydän motin jostain. Oon ollu ennenkin viiltelemättä. Kai tää menee nytkin.

2. En saa ahmia. Tää on se vaikeempi. Ylisyödä saan ja sitä oon tehnytkin. Lihon vaan koko ajan. En tykkää. Pelottaa, koska tulee taas ahmimishalut. Mitä mä sitten teen?

Kun selviin näistä molemista 30 päivää putkeen, saan palkinnon.

Iso kysymys mulla on, että mitä teen, jos haluun viiltää/ahmia. En tykkää jutella täällä kun tyyliin vaan Myrskylle eikä sekään aina auta. Eikä se oo aina töissä. Pitääkö mun tukahduttaa oireeni ja tunteeni taaskin? Ei mulla oo tämmöseen selviytymiskeinoja. Pitäis jutella Myrskyn kanssa. Piti jo eilen, mutta ei sillä ollut aikaa. Ja tänään oli kaikilla kiire. Huomenna Myrskyn pitäs ehtiä. Kattoo nyt. Mulla olis tunnevihossakin asiaa sille. Toivotaan, että se ehtii huomenna jutella.

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä sulle! Mä uskon suhun. Ja muista, että voit soittaa tai laittaa viestiä, jos sä tarttet tukea, jos siitä on siis sulle apua. :)

    VastaaPoista
  2. Yritä tutustuu muihinkin työntekijöihin ku voit sit nähä ne eri valossa. Voit sillon ehkä nähä et siellä on muitakin kivoja. Nyt sä näät vaan sen pinnan minkä ne pitää samalla tavalla päällä kaikkien kanssa.

    Tsemppiä! kyllä sä onnistut! :)

    Toivottavasti teksti on ymmärrettävää :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.