sunnuntai 19. helmikuuta 2017

Mä luulin, että mulla menis paremmin

Alotetaan taas aikajärjestyksessä.

Kaikki pokemon go:ta pelaavat tietää, mitä pelissä on viime päivinä tapahtunut. Elikkäs oon pelannut sitä viimiset kolme päivää ihan hulluna. Mulla oli välissä ehkä jopa ihan siedettävä fiilis. Mä luulin, että mulla meni hyvin. Siitä lisää alempana.

Eilen kävin entisessä laitoksessa kahvilla. Hopeasydän oli valitettavasti sairaslomalla, joten mun täytyy käydä myöhemmin uudestaan. Enkä uskaltanut antaa mun kiitoskorttia. Ajattelin, että se on noloa. Ehkä mä annan sen myöhemmin. Kattoo nyt.

Tänään mä ahmin. Kunnolla. Pitkästä aikaa. Pullapussin ja keksejä. Lihon. Mä tiiän. Myrsky oli töissä ja se koitti puhua mua ympäri, mutta kaikki ahmivat tietää sen mielentilan, missä sillon ollaan. Sitä ei tosta noin vaan käännetä. Myrsky joutu sitten lähtemään asioille, mutta se palaa illalla. Se ainakin sano, että se tulee sitten juttelemaan. Mä vaan venaan, että se tulis. Fiilis aivan paska. Terapiakin on vasta ens viikolla. Vuorossa on joku tosi outo. En mä sille aio puhuu. Myrskyn kanssa ehkä vois puhua. Ennen ahmimista se kyllä vaan suututti ja ärsytti mua, mutta siinä mielentilassa kaikki ihmiset vituttaa. En mä haluu olla Myrskylle suuttunut, mutta kun se ei vaan tajunnut mun mielentilaa. Ei kai tätä ees voi muut tajuta.

Haluisin viiltää, mutta Myrsky on vienyt multa kaikki terät. Minä tyhmä kun en valehdellut ja pitänyt teriä itsellä. Mitä vittua mä teen itteni kanssa?

Huomenna pitäis esittää normaalia ihmistä. Meillä on laitoksesta retkipäivä. En kerro sen tarkemmin mihin mennään, mutta sanon sen, että ollaan ihmisten ilmoilla. Ja tuun luultavasti olee yksin ja yksinäinen. Ei mulla oo täällä laitoksessa oikeen samanhenkistä kaveria. Stressaan huomista. En jaksa esittää normaalia. Haluisin vaan jäädä sängyn pohjallen. En tuu nauttii huomisesta.

Kirjottelen taas joskus kun saan aikaseksi.

2 kommenttia:

  1. Voitko valaista tietämätöntä - miten viiltäminen auttaa ahdistukseen? En vaan tajua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viiltely tuottaa jonkinlaisia hormooneja jotka tuovat hyvän olon tunteen. Omaa kokemusta.

      Poista

Kiitos kommentistasi.