sunnuntai 5. helmikuuta 2017

Mun pitäs kai kirjottaa

En oo saanut aikaseks tulla kirjottaa mitään. Kai nyt on pakko yrittää.

Mä annoin Myrskylle ne mun terät. Se ei suuttunut, onneksi, mutta mä pelkään, että se joskus suuttuu kunnolla. Se näyttää ulkoisesti siltä, että sitten kun se huutaa, niin se huutaa lujaa. Myrsky koitti kyllä vannoa, ettei se huutais mulle mistään, mutta mä en voi uskoa.

Pari päivää tän episodin jälkeen hankin uuden terän. Se on mulla vieläkin. Se on mun erittäin paskojen päivien varalle. Niitä ei ole vielä ollut, mutta varmasti on jossain kohtaa. Pelkään vaan, että jos viillänkin liian syvälle. Sitten Myrsky ainakin huutaa (ainakin luulen niin).

Syömiset on mennyt viikonloppuna aivan päin persettä. Mulla piti olla herkkujenostamiskielto, mutta ei sitä oo kukaan vahtinut. Plus laitos tarjosi pussin karkkia lauantaiherkuiksi. Täytyis Myrskyn kanssa sopia paremmin mun syömisistä. Se tulee huomenna yöhön. Kai sillon on pakko puhua. Haluun eroon kaikista herkuista. Tai sit lakkaan kokonaan syömästä. Mitäköhän laitos siihen sanoisi?

Oon lihonnut kaks kiloa. Enkä oo uskaltanut laskea kaloreita pitkään aikaan. Oon heikko.

Mun piti alottaa juokseminen taas, mutta tulin flunssaan ja se on kussut siihen. Koitan viimeistään keskiviikkona päästä lenkille taas. Pakko kuluttaa. Oon kyllä niin paskassa kunnossa, ettei mitään rajaa.

Koulukin alkaa ens viikolla, ja sekin pelottaa, vaikka alotan vaan yhdellä kurssilla. En haluais käydä ees koulua, mutta siihen ei kyllä mikään taho suostu. Koulusta tulee jäätävää stressiä. En nauti. Plus ne tunnit on liian sosiaalisia tilanteita.

Me tehtiin mulle laitoksella viikko-ohjelma, ja mä en tykkää siitä. Aikataulut ahdistaa. Mulla on myös ihan liikaa pakollisia menoja, kuten toiminnallisen avohoidon ryhmiä, johon sossu pakottaa menemään. En ees itte haluais käydä niissä, mutta kun sossu määrää, niin sillon on pakko totella.

Inhoon mun sossua. Se ei oo tehnyt mitään hyvää mulle.

Ens lauantaina on mahdollista, että näen Hopeasydämen. Käyn varmaan kahvilla mun entisessä laitoksessa, jos sinne sopii. Ajattelin tehdä kaikille yhteisen kiitoskortin plus pienen yllätyksen. Mulla on ikävä sitä laitosta ja Hopeasydäntä. Mä kaipaan sitä jotain mitä meillä oli. Mä oon menettänyt jotain tärkeetä ja mä tiiän, että en saa sitä ikinä takaisin samanlaisena kuin se oli.

Myrsky laitto mut täyttämään mielialapäiväkirjaa. Siihen täytyy aamulla ja illalla merkitä päivän olotila (1-5) ja päivän tunne. Se on aika masentavaa luettavaa. Mulla ei oo päivän tunteina ikinä mitään positiivista. Se koitti pakottaa mut tekemään jotain "itsensä kannustus" -juttuja. En suostunut. Myrsky ei tykännyt, mutta ei voi mitään.

Onko tää postaus jo liian pitkä? Pitäis kirjottaa useemmin, ettei tulis kauheesti asiaa yhdeltä istumalta.

1 kommentti:

  1. Voimia ihana! Toivon sulle kaikkee hyvää, ei olla nähty liian pitkää aikaa! Emmä tiiä, mitä mun pitäis sanoo, tai mitää, mut oot mielessä. Nii ha hyvä et annoit ne terät Myrskylle. Munki linkkari on nykyää Kanaemolla, kun on ollu vähä paskoi päivii ja pelkäsin, et teen ittelleni jotai. Mut tsemppiä ihanainen ystäväni<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.