maanantai 23. tammikuuta 2017

Miks taas näin?

Tää päivä ei oo ollu hyvä. Ahmin, oksensin, viiltelin, ahmin taas, jne... Paino noussut päivän aikana neljä vitun kiloa!!! Mistä tiiän? Hommasin vaa'an. Olisin mä muutenkin saanut tietää, koska mulla oli lääkärinaika mun verikokeista ja siellä otettiin paino. Verikokeet oli hyvät eikä mulla oo mitään fyysistä ongelmaa. Se lääkärikäynti oli viiminen. Enää ei tarvi käydä vähän väliä verikokeissa. Hyvä niin. (Saa rauhassa laihduttaa rajusti...) Tosiaan huomenna alkaa taas raju laihduttaminen. Pitää ottaa niskasta kiinni ja lopettaa ahmiminen. Vois paastota loppupäivän.

Mä oon kyllä taas niin helvetin positiivinen. Vitun ahmiminen. Kusee aina kaikki.

Ja mä oon niin helvetin yksin. On ikävä Hopeasydäntä. On mulla uus mukava omaohjaaja, kutsutaan häntä vaikka nimellä Myrsky. Myrsky vaan ei satu olemaan töissä. Olis muitakin, mutta ne on mulle vielä niin vieraita. Myrsky näki mun ensimmäiset romahdukset täällä uudessa laitoksessa. Sille mä olisin uskaltanut kertoa huonosta olosta.

Täytyy kerätä itteni pohjalta huomiseen mennessä, koska mulla olis bisneksiä Pipsan kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.