sunnuntai 25. syyskuuta 2016

Uloskirjaus?

Sanoin torstaina lääkärille, että en halua olla enää osastolla. Pakkohoitoon kriteerit ei täyty, joten sovittiin maanantaiksi hoitokokous. Nyt olen lomilla. Voi olla, että maanantain jälkeen loma jatkuu , mutta uloskirjaus siirtyy hieman. Tällä tavalla mulla olis mahdollisuus palata osastolle ilman säätämistä, jos vointi laskee.

Nyt lomilla oon nähnyt Ancattea, yhtä osastokaveria ja tänään näen Enkeliluun. Tekemistä on siis riittänyt.

Enkeliluu on yksikössä ja olisin halunnut käväistä nopeasti siellä vaikka hakemassa hänet mukaan kaupungille, mutta se kiellettiin. En saa mennä yksikköön sisälle. Meinasin alkaa itkemään kun sain tietää. Tuntuu, että yksikön väki on hylännyt mut...

Syömisistä sen verran, että en ole pahemmin syönyt ollessani kavereiden kanssa. Zeroa on mennyt senkin edestä. Kävin aamulla vaa'alla ja olin laihtunut noin kilon. Tästä tää taas alkaa. Tavotteena on mahtua farkkuihin joihin mahduin noin 10kg sitten. Älkää huolehtiko, en mä laihduta liian alas, koska sitten hoitotahot voi kieltää multa yksikön. Yksikkö menee tän edelle. Mä laihdutan vaan niin, että mahdun farkkuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.